10 dagen Spanje zonder kids, wel of niet doen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Johanna1986, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leontine1978

Leontine1978 Niet meer actief

Gelukkig weet ik dat mijn kinderen niks tekort komen, of een trauma
    opgelopen hebben, omdat mama zo ontzettend egoïstisch was, door haar kind 12 dagen te dumpen en op vakantie te gaan. Bah, wat een walgelijke horken zitten er op dit forum😑.

2. Raspberry

Raspberry Niet meer actief

Lekker TS heerlijk, genietze!

3. Raspberry

:):):)

4. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Heerlijk TE, geniet er maar lekker van!!!

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Ik mag toch aannemen dat je zelf ook nog wel snapt dat een opname totaal iets anders is als een vakantie?!

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Leuk! Het is natuurlijk heel anders dan met zij tweetjes, maar reken maar dat je gaat genieten met je kids bij het strand etc, heerlijk hoor!

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    Als je geen meningen van anderen wilt lezen, moet je niet op een forum gaan zitten.

8. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.181
    4.495
    113
    Veel plezier!!

9. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Toen mijn zoontje 4 maanden was moest ik gelijk 5 dagen voor mijn werk weg. Vond ik best lastig maar ging goed! Ik zou best in de toekomst met mijn man samen een paar dagen weg willen. Maar ik denk wel dat op de kleine leeftijd ik 4 a 5 dagen dan wel genoeg vindt. En de voorwaarde is dat de kleine wel in zeer goede handen is.

Overigens wil ik volgend jaar sowieso wel weer een stedentrip met zus/vriendinnen maken. Dat deden we heel vaak en de kleine is dan bij mijn man. Lijkt mij prima.

Trouwens: mijn man moet volgend jaar waars. 4 maanden weg voor zijn werk :$

10. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Ik dacht ook altijd, oh nee dat zal ik echt niet redden.
    Maar na 3 dagen in London had ik er nog best een weekje aan willen plakken!
    Dus voor mij geen probleem om lekker 10 dagen alleen met mijn man weg te gaan!
    Als mijn man dit voorstelde, begon ik gelijk mijn koffers te pakken.

En nee, dat betekend niet dat ik mijn kinderen niet zal missen, want overal waar we heen zullen gaan, denken we aan ze.
    Maar 1x per jaar vind ik het heerlijk om alleen met mijn man weg te gaan. En we gaan dus altijd maar een dag of 3 a 4. Maar langer zou ik geen probleem mee hebben!

11. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    1 a 2 nachtjes oke,maar 10 dagen zou ik echt niet kunnen.
    Denk dat onze zoon dit ook niet trekt,tevens mijn ouders ook niet....

12. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg

Ja hier ben ik er ook 1 van,onze zoon gaat op maandag naar de vso,overblijven en daarna met opa en oma mee.
    Op dinsdag ook vso,overblijven en daarna met een vriendje mee tot 16:00.
    Op donderdag ook weeeeer vso,overblijven en nso tot 17:00.....
    En weet je,hij vindt het heerlijk.
    Thuis is hij alleen,dus geen broers of zussen,en hij heeft het prima naar zijn zin.
    Heb hem nog nooit met een lang gezicht weg hoeven te brengen.
    Het hoeft toch niet zo te zijn dat als je mama ben t je niet meer buitenshuis mag gaan werken ofzo?

13. Leontine1978

Er is een verschil tussen iemand met de grond gelijk maken, of je mening geven dame!
    Ik wens niet door stel internethelden, die achter hun laptop, voor slechte moeder uitgemaakt te worden, omdat ik soms voor mijzelf kies ;)(ik vind dit een prima argument, niks slaps aan) je weet totaal niks van of over mij, of mijn gezin.
    Zodra je dat wel weet, dan mag je bijdehand gaan doen, en eventueel proberen je moeder Theresa geémmer, ik denk een betere moeder te zijn, omdat ik mijn kinderen never nooit zal dumpen, voor mijn eigen plezier, aan mij voor te leggen. ✌🏻️

TS! Onwijs leuk dat jullie met z'n allen gaan! Geniet ervan!

14. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Als ik de mogelijkheid zou hebben om 10 dagen zonder de kinderen op vakantie te kunnen dan zou ik het denk ik wel doen, ondanks dat ik ze ontzettend zou missen.
    De komende 3 weekenden gaan ze logeren, dat is best veel maar het kwam toevallig zo uit.
    Ik ga ze zeker missen maar ik weet dat ze in goede handen zijn en het erg naar hun zin gaan hebben.
    Afentoe heb je gewoon even tijd voor jezelf nodig, de één vindt een avondje uiteten al prima, de ander gaat vaak een weekendje weg en sommige kiezen er voor om 1 keer paar jaar wat langer weg te gaan.
    Zolang de kinderen in goede handen zijn, lijden ze daar echt niet onder en zullen ze het waarschijnlijk alleen maar leuk vinden om te gaan logeren.
    Ik snap niet goed waarom er altijd maar met beschuldigende vingertjes gewezen moet worden, ieder huishouden is anders, soms zijn vaders maandenlang weg voor hun werk, zo'n weekje kan echt geen kwaad hoor.

Veel plezier ts, lijkt me ook een leuke keuze!

15. Frisbie

Frisbie Bekend lid

3 apr 2015
    895
    1
    16
    NULL
    NULL
    Waarom verdedig je je zo? Zou bijna denken dat er toch schuldgevoelens zijn ;). Kan jou het nou schelen wat een ander er precies van denkt.

16. Raspberry

Sorry mama...:) Doe lekker wat je wilt doen, maar na het lezen van je reactie, zou je bijna denken dat je zelf ook wel inziet dat het een beetje gek is..

17. Leontine1978

Kan deze vraag terugkaatsen: waarom moet er commentaar geleverd worden op mijn reactie aan TS? Zou bijna denken dat er toch gevoelens van jaloezie of afgunst zijn. Kan jou het wat schelen wat ik met mijn vrije tijd doe :)

Maar antwoord op je vraag, absoluut geen schuldgevoel jegens mijn kinderen, eind dit jaar zelfs weer een paar dagen weg, zonder onze kinderen (waarvan de jongste dan 4 maanden zal zijn)
    Wat ik al eerder vermelde, ik waardeer het absoluut niet, als een stel vreemde schoolplein moekes, mij of iedere andere moeder, die een andere visie hebben op het weggaan zonder hun kinderen, neerzetten als een slechte moeder.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    liever een schoolpleinmoeke dan zo'n kenau al jij....

19. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Lijkt me HEERLIJK!!
    En ik ga het zeker een keer doen nu mijn ouders weer in Nederland wonen en kunnen oppassen.

20. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.138
    113
    Happyland

Deel Deze Pagina