Hallo dames Denk zal even een nieuw onderwerp starten Aangezien ik er geen bal meer van snap!!! Ik heb 26ste maart mijn nod gehad Ongeveer de 5e-6e mijn ei Heb geen ovus gebruikt En ook niet ech super gevoeld Maar wel mega vruchtbaar slijm gehad Nu moet ik nog ongeveer 10 dagen Wachten tot ik kan teste ! Maar nu heb ik (dit is de 4e dag ) last van pijn Vandaag lijkt het mega veel op ongesteldskrampeb Ik word er niet goed van want Af en toe lig ik krom van de pijn! Maar zou ik nu al ongesteld worden? Lijkt Me niet logisch
Kan het niet toch een ei zijn? Vandaag is de 15de dag van je cyclus namelijk. Ik heb ook een aantal dagen buikpijn, kramperig en zeurderig, tot de dag van de eisprong, dan is het soms niet uit te houden, te snel de trap af, fietsen over hobbels of neerploffen op de bank doen dan echt pijn. Geen idee hoor, maar daar moest ik meteen aan denken. Ik heb ook geen idee hoelang je cycli normaal zijn.
Hay bedankt voor je antw Maar nee tis zeker mijn ei niet! Die heb ik echt al gehad Ik heb ook al 2 dagen geen vruchtbaar slijm meer En toen voelde ik wel steken En al 4 dagen aanhoudende ei pijn heb ik nog Nooit gehad en al zeker niet zo erg ...
Ik heb ook meestal ruim ( aantal dagen ) voor mijn eisprong al slijm en krampen. ALs ik het zo lees denk ik dat je nu rond je eisprong zit, ik zou voor de zekerheid maar goed gaan klussen.
Hihi... Dat was mij nog niet eens opgevallen. En als het je ei niet kan zijn, dan is een innesteling ook meteen mijn volgende gedachte. Spannend! Mijn duimen draaien hoor!
Haay dames Bedankt voor jullie antwoorden!!! Maar een ei zou vrij laat zijn! Alles is mogelijk Maar de krampen die ik heb komen niet van een eitje Ik heb echt ongi krampen En een nat lopend gevoel beneden Maar zeker geen vruchtbaar slijm dat is een Paar dagen geleden al gestopt ik duim ook!