goede dag allemaal, Ik zit met een vreemde situatie.. Ik ben na een mis abortion bij 10 weken en een curretage weer aan de pil gegaan. 3 maanden nam ik gewoon mn pil goed in en werd ik netjes in de stopweken ongesteld. nu had ik ineens de eerste week van een nieuwe strip bijna 2 weken lang last van de diaree! ik slikte gewoon mn pil verder in en bij mn stopweek werd ik niet ongesteld!! Na bijna 2 weken overtijd dacht ik misschien heeft mn pil niet gewerkt tijdend de diaree en ben ik wel zwanger?! Ik deed een test (negatief), 3 dagen later weer negatief. Ik werd iedere ochtend ineens misselijk van koffie, alles rook extra sterk en mn buik voelde opgeblazen. de dokter gebeld..die zei dat ik mn pil niet meer moest innemen voor de zekerheid en na een week nog een test moest doen. na een week een heeeel licht streepje op de test de zien. iedereen vertelde mij dat bij 3 weken overtijd hij echt wel duidelijker moest zijn dus ik vergat het zwanger idee en ging dus niet meer de dokter bellen. 4 dagen voor ik weer ongesteld moest worden had ik een paar druppeltjes licht bruin verlies. 2 dagen later weer 2 druppels. paar dagen later weer 2 dagen overtijd! En uiteindelijk toch ongesteld geworden, maar 3 dagen maar wel echt bloed! Ik dacht even niet meer aan het zwanger idee (ondanks ik vanalles voel en ineens dikker aan het worden ben) maar denk dat zal wel met het ontpillen te maken hebben. ik wilde vanochtend koffie drinken omdat ik dacht nou dan kan dat ook wel weer..begin ik meteen heel erg te kokhalzen! en nu de hele dag al misselijk! Zijn er mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt 4 weken overtijd, weer ongesteld geworden en toch zwanger bleken te zijn? Ik wil nog een test gaan doen, maar het kost telkens zoveel geld als het toch niet zo blijkt te zijn.
Jemig ik snap wel dat je hier onzeker door wordt maar testen =weten zeg ik altijd,ook al kost t wel je veel,je wilt toch t lieft zekerheid? Kruidvat 2voor5 euro zijn betrouwbaar en niet duur! Sterkte en ik hoop op een 2e streepje!
mijn moeder bleek toen der tijd al 14 weken zwanger te zijn en is al die tijd gewoon ongesteld geworden,heel soms gebeurt dat foutje in je lichaam succes en anders gewoon bij de ha een bloedonderzoek aanvragen om te kijken of je zwanger bent
Dacht altijd dat die juist niet zo betrouwbaar zijn, denk dat ik dan toch maar nog een test ga doen en daarna meteen de dokter bel wat de uitslag ook is, want wordt hier zo onzeker van!
Zo zeg! Wat gek he dat het kan..en hoe kwam jouw moeder erachter dat ze toch zwanger was? Ja ik ga toch maar een test weer doen en de dokter bellen. wordt zo gek van die onzekerheid. en ik wil het zo graag.. hoorde gister van mn zus dat zij ook zwanger is geraakt (ook door de pil heen). dus zou wel heel leuk zijn als we tegelijk zwanger zijn!
mijn moeder werd opeens misselijk van vislucht terwijl ze daar zo gek op is,en toen was de test ook negatief is ze na ha geweest voor bloedonderzoek en ziekenhuis voor echo en toen bleek ze dus 14 wkn te zijn,heeft ze me laatst verteld,was van me zusje toen der tijd.
Zo zeg!! en had ze verder geen klachten? Of weet je dat niet? Ik vind het ook zo gek..ik dronk iedere ochtend koffie anders kon ik echt de deur niet uit en nu wordt ik alleen al van de lucht misselijk en bij drinken dus kokhalzen. Ook vind ik die diaree nog steeds heel raar..misschien wad dat al een symptoom en ben ik ook al 14 weken..pff ik ga echt morgen de dokter bellen en hopen dat ze een bloedtest doen, want de vorige x zei ze dat ze niet meer zo snel een bloed test doen.
achteraf bleek ze wel al meer klachten te hebben gehad maar omdat ze steeds ongi werd dacht ze gewoon nog niet zwanger te zijn,en ze was al flink van zichzelf dus je zag t ook niet haha idd dinsdag dokter bellen succes en hou me ff op de hoogte he
hoi hoi eerste tip : koop kv 2 voor 5 euro kun je twee keer mee testen en zijn dus wel super betrouwbaar... en mijn zus is negen maanden lang ook al wist ze dat ze zwanger was gewoon ongesteld geweest en elke maand ook gewoon flink... dus niet een paar druppeltjes... en dat bij haar beide kids dus het is mogelijk... liefs en testze!
dank jullie wel voor de reacties! morgen ochtend gelijk een test van kruitvat halen en de dokter bellen. spannend! voel me vandaag weer de hele dag opgeblazen en misselijk. en telkens het gevoel dat ik bij iedere boer wel kan overgeven, maar dat gebeurt niet. ik hou jullie op de hoogte! Liefs
Ik hoop niet dat je té erg hoopt. Aangezien de kans natuurlijk nog steeds groot is dat de test die je gaat doen, negatief is. Heb je je mk al wel een plaatsje kunnen geven?