Vandaag 10 dagen overtijd. What to do: 1. Nog een testje doen? - 1 gedaan op de 4e dag, en 1 gedaan op de 8ste dag. Beide negatief. 2. Afspraak maken bij de huisarts? - Welke in Frankrijk niet vergoed is en dus 35 euro kost. 3. Afwachten totdat de volgende cyclus weer begint. Note; ik ben heel regelmatig. Ik word altijd op de 30ste van de maand ongesteld.
Hoi Shampoo! De hoeveelste ronde zonder pil/spiraal is dit voor jou? Zijn er de laatste tijd andere veranderingen (bv. aangekomen in gewicht)? (kan duiden op hormonale afwijking, bv. pcos) Heb je de afgelopen maand onder zware stress gestaan (kan cyclus verlengen)? Ik zou nog even afwachten. Het komt vanzelf. Tenzij je al meer dan een jaar aan het proberen bent. Dan zou ik zeker naar de ha gaan. Volgende ronde temperaturen en ovutesten. Groetjes en succes
Ik ben nog nooit aan de pil geweest. Ik moet eerlijk toegeven dat ik pas vanaf februari mijn cyclus ben gaan bijhouden. en vanaf februari word ik altijd op de 30ste van de maand ongesteld. Verder hebben we onveilige seks gehad toen ik op de 2e dag van mijn menstruatie zat. (he, bah ) De kans is dus super-mega-ultra klein. Ik ben niet aangekomen, noch afgevallen. Ik sta niet onder stress. Maar jij zegt afwachten dus?
Volgens mij kan je helemaal niet zwanger worden als je menstrueert.. Je eisprong vindt namelijk plaats als je baarmoeder er klaar voor is. Als je ongesteld bent is je baarmoeder juist alles net aan het afbreken zeg maar, vandaar dat je bloed. Tenzij je vriend super sperma heeft wat 14 dagen in leven blijft maar die kans is vrij klein.
Precies ja, ik weet dat sperma een week kan overleven. Hoewel ik dus denk dat het gewoon is weggespoeld door het bloed. De kans is dus echt klein, eigenlijk gewoon niet aanwezig. Maar wat kan het dan zijn? Ik voel wel menstruatie krampen, al een week.. maar er komt niets.
Een week is wel heeel uitzonderlijk. En dat zou alleen kunnen in vruchtbaar slijm (wat je rond de ovulatie hebt en niet rond de menstruatie). Je bent ws. gewoon een keer laat. Dat overkomt de besten! succes
Ik kom net thuis van de dokter. Ik vertelde hem mijn verhaal en hij stuurde me met spoed naar 't ziekenhuis om bloed te prikken, deze wordt vanavond onderzocht en vanavond laat krijgen we de uitslag. Ook heeft hij voor mij morgen om 10 uur een afspraak bij de gynaecoloog. Het ging zo snel dat ik werkelijk geen idee heb wat er aan de hand is. De dokter heeft me met geen vinger aangeraakt maar stuurde me door met een 'urgent' verwijsbriefje. - Ik hoorde iets van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar nogmaals, de dokter heeft me niet eens aangeraakt. Wat de heck is er aan de hand?
Kon hij je verder nog niets vertellen ? Ik ben benieuwd wat er uit komt dan, ik had gedacht dat je misschien een lange cyclus er tussen had zitten..? Dat had gekund maar dit klink wel gek allemaal.. Laat je het weten? Sterkte!