Even hier een vraagje want maak me nu erg zorgen. Tot mijn laatste spiraal heb ik altijd een heftige mestruatie gehad, heftig veel en 7 dagen lang. Eind augustus spiraal verwijderd en 12 sept. menstruatie. Twee dagen heftig en daarna van de een op andere minuut van heel heftig naar helemaal niks geen veegje geen oud helemaal niks. Een week later een dag wat heel oud bloed en niks meer. Ik dacht dat kan is van de spiraal. Op 29 sept drie druppels helder met wat slijm. Aftelopen zaterdag wat helder afveeg. Nu maandag avond ineens heftig bloedverlies ( do was mijn nod pas) goed doorgekomen, erg heftig. Maar....wo einde middag acute stop, helemaal niks meer! Wel opgezette buik? Hoop dat iemand hier iets zinnigs over kan zeggen ik ben bang dat er wat mis is?
Het kan zijn dat je lijf even moet wennen om geen ac meer te hebben. Zolang je toch nog een of 2 dagen heftig bloedverlies hebt, maakt het niet zoveel uit denk ik. Ik denk dat je lijf even de tijd nodig heeft om alles weer op een rijtje te zetten. Overigens is mijn ongi nu ook ineens een stuk korter dan voorheen. Altijd 6-7 dagen en nu nog maar 3,5-4 dagen.
Dankjewel, begon hier een beetje paniekerig te worden. Wat is ac ik denk spiraal? Ik hoop inderdaad dat het niks te betekenen heeft. Het was in ieder geval wel genoeg denk ik, echt wel goeie volle verbanden gehad en plasjes bloed onderin de wc pot ( sorry) misschien is het nu ineens eruit gekomen...
Ik heb nooit een spiraal gehad, maar wel 10 jaar de pil geslikt. Toen ik daar mee stopte ging ik ook van 7 dagen en heel heftig naar 2 dagen. Was toen ook erg angstig dat er iets mis was. Maar gelukkig bleek dat niet zo te zijn. Was direct zwanger. En zolang je minimaal 2 dagen helder rood bloedverlies hebt is het goed
Volgens mijn gynaecoloog zou 2 dagen menstrueren voldoende moeten zijn. Ik werd vroeger 4 dagen ongesteld, maar dit zijn inmiddels 2 dagen geworden. In die twee dagen is het ook zeker niet heftig. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken.. Zou je bloedverlies niet een eventuele innestelingsbloeding kunnen zijn?
Dankjewel voor de reacties, daar ben ik heel blij mee! Dat stelt me echt gerust. Innesteling kan echt niet het is die twee dagen zoveel! Echt maand erbanden vol en als ik moet sassen lag er echt een plasje bloed orin de pot(sorry). @lisa, dat geeft moed dat jij hetzelfde hebt gehad en nu lekker zwanger bent. Gefeliciteerd!!!
Dan zit het wel goed hoor! Dan komt er gewoon veel bloed in een korte tijd. Anders had je misschien meer dagen gehad en het bloedverlies wat meer verspreidt. Ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken.
Dankjewel flora01 ik zat er zo verschrikkelijk mee en maar naar de wc en maar vegen niks niks niks. Ben echt geen paniekerig tiepje maar we willen zo graag nog een kindje en je cyclus en menstruatie heb je geen vat op, je kan niet van binnen kijken. Fijn zo een forum, soms heb je gewoon even een frisse kijk van iemand nodig.