Wauw Panter, super gefeliciteerd! Ik hoop dat ik je mag volgen, vandaag tp van een cryo gehad T is je zo gegund!
Ja haha. Ik geloof het nu wel. Vrijdag doe ik er nog eentje, en dan ist helemaal klaar met dat getest.
Oh dan al! Ja blijft die eerste weken eng he, normaal al laat staan met jou geschiedenis. Maar deze kleine vind het veel te fijn bij mama hoor!
Hoi Panter, Ik weet niet of je mij nog kent van het andere forum Je bent de enige die ik al die jaren ben blijven volgen, omdat ik iedere keer zo verschrikkelijk hoopte dat je zwanger zou zijn. Daarom wil ik je nu ook van harte feliciteren met deze mooie testen en ik hoop echt zo ontzettend dat alles goed mag blijven gaan en jij, samen met je man een prachtig kindje op de wereld mogen zetten! Lieve groet Friend
Hoi Panter! Je topic even aangeklikt uit interesse, je onderschrift en posts van de afgelopen dagen even gelezen.... Wat ongelofelijk FIJN voor je! Duim met al die andere meiden dat dit betekent over een maand of 8 een klein menneke of meidje....♥!