Meiden mag ik misschien jullie mening over deze test 😊. Het is een test van zwanger&kind. Ik zit nu ongeveer 2 dagen voor nod maar kon het toch niet laten om er een testje aan te wagen. Niet omdat we er echt mee bezig zijn maar meer omdat ik me de laatste dagen niet helemaal fijn voel (misselijk, honger buien en dizzie/duizelig). Nu was dit de uitslag van de test vanmorgen. Volgens de bijsluiter mag je hem na 5 minuten niet meer aflezen (terwijl hij toen voor mijn gevoel nog niet helemaal opgedroogd was) Maar ja toch gedaan 😅 . En nu was dit na ongeveer 20 minuutjes de uitslag. Weet nu dus niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Hol straks gelijk even naar de kruidvat en waag er morgen ochtend nog eens een testje aan. Maar ik was gewoon even benieuwd na jullie eerste indruk/mening.
Officieel mag je m idd niet meer lezen na 5 minuten, maar ik heb datzelfde gehad. Hij lijkt mij wel positief, maar voor de zekerheid morgen of overmorgen weer even testen. Dit had ik ook gedaan en direct een Clearblue met weken erbij, mocht ie weer positief zijn (ook na de 5 min) dan die direct doen. VOnd ik fijn...
Ik ben niet bekend met deze test... Maar ik zie m wel!! En 2 dagen voor nod vind ik t toch wel hoopvol. Ben benieuwd naar je kv!
Deze test ook wel eens gebruikt maar ik had eigenlijk altijd een vals positieve test. Hopelijk loopt die van jou gewoon mooi op!
Ik zie het streepje direct, maar ik ken ze niet.. Idd even langs t kruidvat. Daarmee kun je vanmiddag al testen hoor, hihi Knap als en tot morgen kan wachten
Kv2v5 binnen 5 minuutjes. Ben benieuwd hoe het verder gaat.... spannend dit Zou er echt een broertje of zusje bij komen.
Als je kv test binnen 5 min zo was dan is hij na 20 mins waarschijnlijk zelfs nog wat duidelijker geworden Gefeliciteerd!