meer bloed door tarwekiemolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 27 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hoiii dames ... Na 4 dagen bruinverlies te hebben gehad ben k vanmorgen vroeg ongesteld geworden,1 dagje te vroeg.. Maar netjes een cyclus van 26 dagen gehad..
    Maar slikte sinds afgelope eisprong tot gister tarwekiemolie omdat k hier goede verhalen over gehoord heb , over dat het baarmoederslijmvlies verdikt voor een goede innesteling ...nou dat merk k ook!
    K heb nu al het idee dat ik
    Meer vloei dan voorheen zonder tarwekiemolie.
    Opzich positief natuurlijk want dan werkt het wel alleen merk k dat liever door een zwangerschap ipv menstruatie hahah..

Meer meiden die hier last van hebben?
    En welke cycluslengte moet k pakken voor het opnieuw berekenen van vruchtbare dagen?
    Ik heb een cyclus van 29 dagen/27 dagen en nu 26 dagen gehad
    K gebruik ook ovu.testen om meer zekerheid te hebben maar zou t graag ook
    Zo berekenen. Evt voor nieuwe menstruatie..

2. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Ja hier ook! Zit nu op dag 2 maar het bloeden is echt wel meer dan anders.
    Zou qua cycluslengte berekenen er een beetje tussenin gaan zitten, zeker weet je het toch nooit ;)

3. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Jaa dit is mijn 1e dag en merk ook wel dat het wat heftiger is begonnen dan normaal.
    K kijk het ff aan hoelang het aanhoud en hoe veel.. Valt het verder mee probeer ik nog een maandje en begint mn menstruatie dan nog eerder dan nu dan stop k ook hoor!
    Deze cyclus is nu 26 dagen en nog korter hoef nie... Ben altijd gewend rond 28/29 dagen te zitten dus om
    Problemen te voorkomen... Haha maar je kan het ook zien dat de tarwekiemolie wel zn werk doet als je nu meer verliest ..
    Toch een tegen dat je bm slijmvlies wat verdikt is nu! Wat goed is..zolang het niet te dik is

4. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Ja ik had het ook! En zoals je zelf al zegt geeft het wel aan dat het dus zijn werk doet. Ik ben er uiteindelijk toch maar weer gestopt, omdat ik niet zwanger werd. Veel meiden die er mee starten hebben binnen aantal maanden succes, bij mij bleef dat uit.

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL

Jaaa het meeste wat ik lees is dus positief en zoniet , moet er toch wel meer aan de hand zijn denk k?
    K heb al veel verhalen gelezen van vrouwen die geruime tijd bezig zijn, en dan toch uiteindelijk zwanger worden nadat ze er mee begonnen zijn .. Wel heel toevallig natuurlijk...

Hoelang heb jij het gebruikt?

6. Indiaa

Indiaa Lid

23 mei 2016
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik ervan uitga dat dit mijn menstruatie was.. Dan heb ik een cyclus gehad van 22 dagen deze maand. Maar ik heb heel weinig gevloeid vergeleken met de vorige maanden. Ik kijk het deze nieuwe ronde aan en begin dan de maand erop misschien weer met de olie maar dan na de eisprong. :(

7. dame82

dame82 Fanatiek lid

29 sep 2014
    2.660
    957
    113
    Pfff dat weet ik niet meer, is alweer zo lang geleden :D In ieder geval zo lang dat ik dacht als het iets zou uitmaken dan was het wel al raak geweest! Ik vind het een gevalletje schaadt het niet, baadt het niet! Bij sommige meiden ontregelt het de cyclus, maar dan stop je er weer mee! Wie weet werkt het voor jou wel!
    Ik drink tegenwoordig granaatappelsap, ook zo'n gevalletje....toevallig was het de 2e ronde met sap raak (helaas vroeg misgegeaan), waarschijnlijk toeval, maar ik ga het deze ronde toch maar weer drinken :D Heel veel succes en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Deel Deze Pagina