hoe voelde bij jullie de innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door volgoedemoed, 20 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    hoi dames.... de vraag zegt het al...hoe voelde de innesteling bij jullie??

ik zit vandaag op dag 20 van cyclus. vorige week donderdag een positieve ovu test gehad dus vermoedelijk de dag daarna of zaterdag eisprong gehad.
    nu, een week later , had ik vanavond uit het niets ontzettende buikkrampen, in de onderbuik,, ter hoogte van mijn broeksriem ,iets lager misschien nog.
    het leek het meeste op menstruatie pijn maar dan nu wat erger. echt zo'n lange vlaag met kramp...
    ik kreeg het er behoorlijk warm van en moest even niet aan mijn eten denken wat ik net daarvoor op had.
    dit was zo'n 10 minute.... het heftigste was daarna achter de rug...
    nu rommelt het ng een beetje na.
    k moet de 28e van de maand eigenlijk ongesteld worden dus dit is nog zeker een week.. nu kan het altijd eerder natuurlijk maar zo vroeg? en zo erg heb ik het nog niet eens als k ongesteld moet worden..

wat is jullie mening hierover..

2. Mootje88

Mootje88 Bekend lid

13 mei 2016
    577
    0
    16
    Vrouw
    Felle steken links of rechts onderin mn buik. Duurt niet lang. 30/34 min.

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Bij Finley niks gevoeld van de innesteling.

Bij Aiden wel. 5 dagen na terugplaatsing van het embryo kreeg ik 's nachts een enorme pijn ter hoogte van mijn baarmoeder/linker eierstok welke tot halverwege de volgende ochtend aanhield. Het voelde alsof iemand erg aan mijn eierstok trok ofzo. Ben zelfs naar het ziekenhuis geweest voor onderzoeken. Ze waren bang voor een gedraaide eierstok vanwege de overstimulatie. Er was echter niks geks te vinden.

Een paar dagen later testte ik licht positief.

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik had krampen/ steken die helemaal naar mijn rechter bovenbeen uitstraalden.

5. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Van die "pijn" in benen of kuiten hoor je toch vaker he

K had nadat ik gister die krampen had gehad een tintelend gevoel in mn linkerbil .. En een beetje in mn kuiten,, vergelijkbaar met groeipijn..

Maar waar het van is ??

6. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Voelde er alle 4 de keren niets van.
    Je baarmoeder zit ver achter je schaambeen weg zeker tm de 12wk zwangerschap daarna komt het er pas bovenuit, dus als je het al zou kunnen voelen dan Is dat de plek.

7. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Ik heb het ook gevoeld en ervaren als milde menstruatie krampen die ik een op donderdag gevoeld heb. Zaterdag voelde ik me moe en misselijk en zondag had ik een hele lichte streep op mijn test

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Drie keer niets gevoeld.

9. Pechvogol

Pechvogol Fanatiek lid

19 jun 2014
    1.361
    678
    113
    5x niets gevoeld.

10. citroen

citroen Fanatiek lid

23 jan 2012
    2.993
    0
    36
    droomland
    Ik voelde op 7dpo ongeveer 2 uurtjes lang kleine maar felle steekjes links. Achteraf is dat de innesteling geweest waarschijnlijk

11. volgoedemoed

volgoedemoed Bekend lid

26 mrt 2016
    522
    5
    18
    NULL
    NULL
    Allemaal heel verschillend zie je wel !
    Het vrouwenlichaam blijft een raadsel hihi.
    Hier alles weer rustig.. Na die kramp was het nog wel wat aan het rommelen en voor nu zo en nu dan wat steekjes rond omgeving eierstokken en heb al vanaf vrijdagavond (die avond toen k kramp kreeg) kramp in mijn linkerbeen/bil... Het lijkt
    Op spier/groeipijn ,, begon in mn bil en straalt nu wat uit naar bovenbeen/kuit... Geen idee ?!?!?

12. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Niks gevoeld 4x

13. Dilara2008

19 mei 2016
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij tot aan mijn nod voelde het alsof ik elk moment hefig ongesteld moest worden, zelfs nu een paar dagen na mijn nod nog dat gevoel met tussen pauzes, maar gelukkig geen menstruatie te bekennen😁😁

14. Picaris

Picaris Actief lid

12 jun 2011
    302
    120
    43
    Ringkøbing, Denmark
    3 x niets gevoeld, 3 keer een felle steek die de adem benam en me zelfs op liet staat. Maar dit duurde echt een minuut, niet langer.

Mijn goede zwangerschappen was er 1 waar ik het wel voelde, en een keer niet :)

Dus aan mij heb je helemaal niets!

15. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Niks Noppes Nada

16. Logan

Logan Niet meer actief

Nooit wat gemerkt.

17. didi90

didi90 Actief lid

8 okt 2015
    399
    21
    18
    op 7dpo lichte steekjes in onderbuik en lies, op 8dpo savonds krampjes in baarmoeder en op 9 dpo steken rechtsonder bij schaambeen. Op 11 dpo positieve test en CB 1-2 weken

18. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Alle 4 de keren niets gemerkt of gevoeld.

19. Tiess85

Tiess85 Actief lid

2 jan 2016
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    4x heel duidelijk de innesteling gevoeld.. trekkend gevoel in de onderbuik richting de liezen en een paar felle steken. Dit had ik echt alleen in de rondes dat ije zwanger was. Steeds zei ik tegen mijn man : Let maar op over een paar dagen testen we positief.. steeds had ik gelijk :)

20. Milou1990

Milou1990 Actief lid

12 mrt 2015
    395
    91
    28
    Innesteling heb ik volgens mij niks gevoeld.. had wel ongeveer een week van te voren al last van m'n darmen..

Deel Deze Pagina