Wel of toch niet zwanger?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by eva10, Jan 3, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eva10

eva10 Actief lid

Aug 20, 2012
    232
    0
    0
    Hi,

Het is een beetje een lang verhaal, maar wij zijn 3 jaar bezig geweest om onze dochter te krijgen,uiteindelijk door IUI. Onze zoon ook gekregen dmv IUI. De artsen gaven ons maar een hele kleine kans dat het zou werken omdat zij al gelijk ICSI hadden geadviseerd. Laat staan de kans dat het spontaan zou lukken, dat zou echt een wonder zijn! Nu ben ik inmiddels morgen een week overtijd, onverwacht. Ons zoontje wordt deze maand 1, dus wij waren er totaal niet mee bezig. Ik heb meerdere keren getest. Vrijdag was de test van huismerk trekpleister als je goed in het licht keek misschien positief. Daardoor een vroege test van trekpleister gehaald voor zaterdag, die was ook met een heel licht plusje als je goed keek. Hierna eigenlijk alleen maar negatieve gewone testen gehad, heb 2 urine testen op mijn werk in het ziekenhuis gedaan en die waren ook negatief, die is ook niet zo gevoelig denk ik. Ik heb een hekel aan deze onzekerheid, helemaal omdat ik van mijzelf ook echte knaltesten gewend ben zodra je mag testen na de IUI behandeling. Inmiddels dus bijna een week overtijd en ik begin er nu wel een beetje een hard hoofd in te krijgen en nog steeds op een wonder aan het hopen..

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,042
    15,636
    113
    Nabij Utrecht
    Als de test vrijdag licht positief was dan had je bijv gisteren zeker wel een streep op een zhuis test moeten hebben lijkt mij.
    Aangezien je in het zhuis werkt, kan je dan geen bloedprikken??

Ik denk dat je bij een week overtijd (en je ei dus 21 dagen geleden) je echt al een duidelijke test had moeten hebben.

Ik denk dat de test van vrijdag en zaterdag op je lh piek hebben gereageerd en je dus een late eisprong hebt gehad. Dat verklaart ook waarom alle andere testen nadien negatief waren.
    Dan zou je nod nu ergens over een dag of 10-14 zijn.

3. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    3,319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Daarnaast geven plustesten vaak meteen al n licht lijntje...

4. eva10

eva10 Actief lid

Aug 20, 2012
    232
    0
    0
    Zo makkelijk gaat het helaas niet. Bloedtesten moeten officieel aangevraagd worden door een arts. Het is zeker niet mijn eisprong, die heb ik al gehad. Die herken ik inmiddels uit duizenden.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,042
    15,636
    113
    Nabij Utrecht
    Als je je eisprong 21 dagen geleden echt al hebt gehad, (volgens eigen voelen wat een zeer onbetrouwbare methode is, maar dat ter zijde), dan had je of al ongi moeten zijn of al een hele duidelijke test moeten hebben.

Ik blijf erbij dat je eisprong niet is geweest wanneer jij dacht te voelen en je dus nog niet overtijd bent.

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Eens met rogijuli...maar had ik al in je andere topic gezet.

7. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Het kan ook zijn dat je ei niet is gesprongen, toch?

8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Maar je weet dus niet of je een eisprong hebt gehad?
    Dan kan het ook heel goed zijn dat je nu gewoon een langere cyclus hebt.

9. Kyra77

Kyra77 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,979
    552
    113
    Ik heb ook al eens een langere cyclus gehad.
    Week overtijd en negatieve testen.
    Toch toen helaas ongi geworden.
    Dus je kan niet meer doen dan om de 2 dagen testen totdat je ongi bent geworden.
    Duim voor je dat dit voorlopig niet gebeurd!

10. eva10

eva10 Actief lid

Aug 20, 2012
    232
    0
    0
    Guess what.. Ik had gewoon gelijk met mijn vruchtbaarheidsperiode en heb vandaag duidelijk positief getest met de kruidvat test!!! Zo blij, wat een wonder! Eindelijk zonder ziekenhuis bezoeken!!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,042
    15,636
    113
    Nabij Utrecht
    Ben wel benieuwd naar je foto :)

Gefeliciteerd :)

12. eva10

eva10 Actief lid

Aug 20, 2012
    232
    0
    0
    Ik wilde hem erbij plaatsen, maar kan niet vinden hoe ik een bijlage kan toevoegen

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Wauw! Wij houden van dit soort verhalen :D
    Foto kun je toevoegen door onder het venster van je bericht op 'meer opties' te klikken. Dan 'bestand toevoegen' en je foto uploaden/maken.

14. eva10

eva10 Actief lid

Aug 20, 2012
    232
    0
    0
    Thanks!!

Attached Files:

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Prachtig! Gefeliciteerd 😘

16. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Gefeliciteerd!

17. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,042
    15,636
    113
    Nabij Utrecht
    Mooi hoor :)

Maar wat ik al dacht... je ei is dus veel later geweest dan je gevoeld had ;)
    Ik schat nu zo'n 12 geleden (en geen 21 ;)).

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jeeeej! Gefeliciteerd! Ik denk ook dat je nog niet na NOD zit, maar dat zul je wel zien met de echo! Spannend zeg allemaal. Geniet ervan!

19. H0pe

H0pe Bekend lid

Nov 29, 2016
    617
    10
    18
    Een vriendin van mij heeft ook overtijd gelopen en lang negatief getest toch was ze zwanger. Vind sommige reacties wel een beetje gevaarlijk, het kan bij iedereen anders zijn.. Plus dat sommige, waaronder ik ook, heel goed hun eisprong of in ieder geval aanloop er naar toe kunnen voelen, lijkt me best betrouwbaar..

Maar dat ter zijde.. wat gaaf dat het is gelukt zonder IUI!
    Gefeliciteerd!!

20. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Wat super! Gefeliciteerd!! x

Share This Page