ben op 23 feb ongesteld geweest voor 4 dgn , sinds 2 maart al aan het testen met de ovu van de action ,heb zelf het idee dat er geen knaller tussen zit , ik heb n cyclus van 27 en uitgaande van cervixslijm zou ik op maandag 7 mrt mijn eisprong hebben gehad maar dacht test toch door , of kan het zijn dat die van de action niet knallen ? afgelopen 4 dgn best veel witte vloed en vandaag kurkdroog snap er niets meer van
Die van 13e komt al aardig in de buurt. Bij mij wordt ie niet donkerder dan die jij hebt. Wel nagetest met een CB digitale ovu en dat was dan positief.
Dag 13 inderdaad. Test je 1 keer per dag? Dan heb je misschien net de piek gemist.. of hij wordt gewoon niet duidelijker, kan ook. Groetjes!
heb net weer getest nu kwamen meteen 2 streepjes in beeld dus ga er vanuit dat hij morgen springt 😄
die van 14 maart is positief,maar het kan best zo zijn dat de streep morgen nog donkerder is. Je eisprong komt er in ieder geval aan.
Die van vandaag is goed duidelijk,zou vanaaf nog een testje wagen,na je piek springt je eitje binnen 24 tot 48 uur dus maak t gezellig de komende dagen Succes!