Hopelijk loopt hij op! Ik had namelijk altijd strepen op deze testen. Hoop voor jou natuurlijk anders,, en dat je snel een nog duidelijkere test heb.
Ik heb op deze testen echt helemaal nog nooit een streepje gehad behalve toen ik twee jaar geleden zwanger was en nu dan. Ze zijn altijd spierwit na het testen.
Dan heeft de camera op mijn telefoon een beter punt om op te focussen dan het wazige streepje. Anders werd het een heel vage foto. Ik had van alles kunnen gebruiken maar de oplader lag toevallig ook op tafel.
Na de opmerking van Sil1 ging ik toch een beetje twijfelen aan mijn best wel lichte streepjes. Ik heb net met mijn middagplasje een Kruidvat gedaan en ik geloof toch echt dat het geen valse streepjes waren. Ik denk dat ik op mijn roze wolkje klim en even ga genieten.
Ik weet t nog niet, komende zondag m'n nod, vandaag 8 dpo en ik ga sowieso niet voor donderdag testen!
Nou kreeg ik vandaag ineens twijfels omdat ik eigenlijk geen klachten heb. Ik voel me op dit moment niet heel erg zwanger. Ben ik nog maar net voorbij de 4 weken natuurlijk. Dus deed ik nog een allerlaatste test. Die lag nog in de la en als deze zwangerschap goed gaat dan komt er niet nog eentje. En toen kreeg ik dit fijne resultaat. Wilde mijn knaller graag nog even delen. En dan nu genieten van een zwangerschap tot nu toe zonder kwaaltjes. Ik hoop dat dat zo blijft!