Hoi meiden, Het is voor mij weer zover ik zit in mijn wachtweken en dan krijg ik altijd testdrang. Heb vanmorgen testjes gehaald bij de trekpleister (2 voor 5 euro) en heb er na een uurtje ophouden toch 1 testje gedaan. Vandaag zit ik op 10dpo. De foto's zijn ongeveer 5 min na het druppelen gemaakt. Wat vinden jullie? En wat zijn jullie ervaringen met deze testen (voor degene die testen ook weleens gebruiken)?
Ik zie hem ook hoor!! Was dit dus later op de dag, dus niet met ochtend urine? Spannend zeg! ik zit op 11 dpo en super ongeduldig...
Niet met ochtendurine, ik ben ziek thuis, overgeven en buikgriep dus dacht misschien komt het wel door iets anders vandaar dat ik toch even wilde testen. @ annenas, erg hè dat wachten. Nu bijna 1,5 jaar verder en nog altijd vind ik die wachtweken het moeilijkst. Wanneer ga jij testen?
Ik heb ze ook liggen die twee voor 5.. wilde eigenlijk wachten tot morgen ochtend zodat k dan op 12 en 14 dpo kon testen maar weet niet of dat lukt.. Hopelijk is de buikgriep snel over maar blijf je wel lekker misselijk de komende periode
Mij lukt het nooit, knap van je als je ze hebt liggen en er vanaf kan blijven. Hopelijk over 2 dagen een mooie test in je handen. Hihi ik hoop ook dat de misselijkheid blijft (bij mijn zoontje echt heel erg misselijk geweest, zo vaak overgeven dat ik tijdens de zwschap niks was aangekomen)
Ik zie hem ook mamavanmenno, ook spannend voor jou dan. Ik ga er nog niet uit dat het positief is bij mij, even de komende dagen afwachten.
Hey ook ik zit vandaag 10 dpo. Ik heb dezelfde test als jij als je goed tuurt op mijn foto zie je de streep dus denk dat wel goed zit.