meid ik zie hem licht oplopen zal je per privebericht mijne laten zien die liepen niet op en op de nod had ik ineens een knaller in mijn handen
Ja echt, zien sommige hem oplopen, wat fijn on te lezen. Thnx dames voor jullie berichten dat stelt me wat meer gerust. Vanavond of morgenavond gaan we de cb digital met indicator doen, hopelijk staat er dan Pregnant 1-2 weeks (test komt uit Amerika).
Ik ben zelf vandaag 13 DPO en heb ook vanmorgen een CB aan gedaan. deze gaf zwanger 1-2 aan dus ik denk dat hij bij jou ook wel aangeeft nu ik jou testen zo zie! gefeliciteerd
Gefeliciteerd Yaralynn! Ik laat het weten als ik de cb heb gedaan, zal op zijn vroegst pas vanavond zijn aangezien ik die samen met mijn vriend wil doen.
Snap ik! heb ik ook gedaan is leuk om dan het mannengezichtje te zien vind ik hihi. Ik hou het in de gaten ik ben benieuwd
Nou we hebben vanavond de clearblue digital gedaan en die gaf aan dat ik niet zwanger ben...ik heb 5 uur lang niet gedronken en geplast dus denk niet dat het daaraan ligt. We balen enorm. We gaan zaterdagochtend nogmaals testen en dan eerst weer die van de trekpleister (zelfs als kv2v5) hopelijk is die dan opgelopen.
Ah wat jammer, ik las met je mee en vind de testen er eerlijk gezegd echt wel goed uit zien!! Het wachten is alleen zo hel he? Hoop echt voor je dat de cb test gauw op positief springt of de kv test een knaller wordt. Maar eerlijk gezegd vond ik het al best knallers... Waren echt geen tuurstreepjes!! Veel succes, ik duim!
Ik was 4weken zwanger en cb digitaal zei ook dat ik niet zwanger was dus. . . Test heeft gwn veel hcg nodig beste is bloedtest
Dank voor jullie lieve reacties. Ik ben zo bang dat als ik straks naar de wc ga toch ineens ongesteld ga worden vooral na de laatste keer dat ik zwanger was en het misging met 8 weken en aan de andere kant probeer ik het positief te zien, misschien had ik een late innesteling of toch niet geconcentreerde urine. Zijn er meer meiden die een soortgelijke situatie hebben meegemaakt en het goed mee is afgelopen?
Nee ik wil er even een dag tussen laten, om beter te kunnen zien of hij nu hij donkerder is. En ik durfde vandaag niet meer te testen...morgenochtend gaan we weer testen. Baal alleen zo dat CB negatief was...
Ahhhhhhhhhhhhh balen van die cb... Ik ben een stille meelezer. Maar ik vind wel dat je testjes mooi oplopen. Ik ben zeker nog wel positief, dus nog een even een hart onder de riem van hier. Wanneer is je NOD, want dat had ik even gemist... Sterkte met wachten.
Zou het even aanzienik teste eerst heel licht positief toenk drie dagen overtijd was en en dag erna cb negatief baalde ook maar mijn Temp bleef hoog week erna opnieuw getest en duidelijk positief, ben dan bloed laten prikken en was 4-5 weken.
Net ziekenhuis gebeld en zij konden helaas niks voor mij doen, bloedtest deden ze niet en echo kan je nog niks op zien. Ze zei dat het heel goed een innestelingsbloeding kan zijn en ik niet van het ergste moest uitgaan al begreep ze wel dat ik bang was dat het mis zou gaan. Alleen als het erger zou gaan bloeden moest ik weer bellen.
Aah balen meid van de cb ik had na jou testen echt niet verwacht dat hij negatief zou zijn ik ben benieuwd maar ik zou proberen niet te negatief zijn meid toch hoop houden.
Mijn cb gaf negatief qan op 4 dagen overtijd ok was een bbz maar bewijst wel dat cb niet altijd positief is zoy gewoon nog testje tegenaan gooien en zien wat da zegt