Hallo Dames, Ik heb vanmiddag de test gedaan van predictor, na 1 minuut kwam er een hele lichte streepje. Ze zeggen streepje is streepje maar na een half uur heb ik van clearblue ook een test gedaan maar daar kwam niet zwanger uit. op de site van clearblue staat als het nog erg vroeg is staat er niet zwanger, maar ik twijfel nog steeds. Wat denken jullie? ( Ik hoop het wel )
Ik zie hem wel hoor spannend zou wel even een ander testje doen kv ofzo deze hebben geen goede reviews
Clear blue heeft meer hcg nodig voordat ie zwanger zegt. Ben benieuwd wat het gaat doen ik duim voor je
ik zie ook heel licht wat en inderdaad met zulke vage lijntjes geeft de clearblue bijna altijd negatief aan dus nog even rustig doortesten
Als het de nieuwe van predictor is, is er niets mis mee. Misschien nog te weinig hcg. Ik zou om de dag testen om te zien of ze oplopen
Deze test is prima. Dit is de nieuwe predictor early (first response uit oa. Amerika) en zeer betrouwbaar. Hij reageert zelfs sneller dan de kv 2v5 dus denk dat er nog niet genoeg hcg was voor de cb. Over een paar dagen nogmaals een cb proberen. Welke digitale had je? Met of zonder indicator??
Ik zie m ook! Zo begon de test bij mij ook. Na 4 dagen een CB gedaan en zwanger 1-2 weken. Dus ik zou over een paar dagen pas een CB weer doen, ze zijn zo duur! En idd heb wel nog andere testen daarvoor gedaan dat zou je kunnen doen?
Zie niks helaas. Maar als je vaker wil testen zou ik die van kruidvat nemen! Niet duur en ook goed! Succes!
Poeehh spannend dit. Ik zal morgen ochtend nog even een test doen van de kv. Maar het voelt als of ik vannacht ga bloeden, we zien het wel. Iedereen heeft zo te zien zijn eigen ervaringen met de testen, verschilt per persoon natuurlijk.ik had de cb met indicator. Ik heb een dochter van 7 maanden maar ben toch nog ongeduldig test om de 2 dagen zou natuurlijk beter zijn maar dat duurt voor mij te lang
Spannend, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Die met indicator had ik ook nog niet zo snel gebruikt!