ovulatie testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Gucci 1, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    hallo meiden,
    hebben jullie veel ervaring met ovulatie testen en met welke er het betrouwbaarst en goedkoopst zijn? ik heb ze van de kruidvat ze zijn wel goedkoop maar ze zijn niet duidelijk. soms geen uitslag en soms heel dunnetjes.
    hoor meer verhalen dat die testen niet erg betrouwbaar zijn.

Gucci, x

2. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hee guccci, jij weer ;)

Kruidvat testen zijn inderdaad niet betrouwbaar.. hoor dat mannen zelfs positief testen.

Ik heb testen van sensitest gebruikt, die doen het goed..
    Heb nu van Zwanger en kids, maar weet niet hoe deze zijn, afwachten nog. Deze waren goedkoper dan sensitest.

Ik gebruik trouwens gewoon dipsticks, zijn het goedkoopst en werken het zelfde :)

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Kruitvat vooral niet meer kopen! Die werken echt niet.
    Ik heb die van zwanger en kids op het moment in huis. Best redelijke testen voor heeel weinig geld.
    Als ik echter ooit weer testen nodig heb voor een behandeling in het ziekenhuis, dan bestel ik weer via MatCare. Die zijn toch echt veel duidelijker en laten niets aan twijfel over.
    Zijn ietsiepietsie duurder dan die van zwanger en kids, maar dat heb ik er dan wel voor over.

PS. ik gebruik ook dipstick. Veel goedkoper. Die casettes zijn eigenlijk ook gewoon dipstick met een stuk plastic eromheen en ik betaal liever niet voor dingen die eigenlijk niet nodig zijn ;)

4. Gucci 1

Gucci 1 Actief lid

24 jan 2011
    102
    0
    0
    gezondheid en welzijn van mijn kindje.
    Rotterdam
    okee dankjullie wel :)..

ik had overigends vandaag wel een positieve test :D
    maar dat zulle jullie wel ergends anders ook lezen ik weet niet prescies hoe het werkt dus zet soms meerdere keren dingen neer op een andere plek. wenie of dat nodig is maarja goed..

ik heb gister avond geklust en vanmorge voor de eisprong. dus hopen dat het zo goed is, anders morge nog eve proberen. wenie precies wanneer je nou het vruchtbaarst bent, volgends mij precies ervoor.

thanks voor de tips ik ga het proberen.

succes dames xx

5. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik had vandaag een positieve test met Sensitest! Volgende maand ga ik dipsticks van Zwanger&Kids gebruiken, omdat ze goedkoper zijn.

Succes!

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb matcare en ben daar erg tevreden over!

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb de testen van zwanger en kids gebruikt. Altijd duidelijk mijn ei mee gevonden en ze zijn lekker voordelig.

8. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Oh meid wat goed!
    Maar was wel de kruidvat test toch? Ik zou nogeen paar dagen door testen, met die kruidvat testen. Kijken wat ze bij jou doen..

Ik kan niet wachten met starten, ben benieuwd wat er uit komt! :)

Deel Deze Pagina