Ik las die met indicator...die ga ik morgen halen! Ze zeggen dat die minder hcg nodig heeft als de gewone van clear blue...
Voor jou ook spannend dus?!! Ik ga zowieso even een voorraadje kv testjes halen haha!! Misschien de dag erna de clearblue.. Ik zal voor je duimen!!
ja heb al 4 licht posi testen... maar wil toch echt duidelijkheid dus zwanger zien staan, vanaf dan ga ik het echt geloven hahaha
cristel de kruidvat is bij ons gewoon al 's ochtends open dat is 1 van de weinige winkels. En ik zie overal tweede lichte streepjes succes. xxx Joyce
Meen je?? Zal zo nog eens kijken.. Bij ons zit hij in een overdekt winkelcentrum, die gaat volgens mij pas om 1300 uur open...
Heb net ff gekeken! Hier zit nog een kruidvat verstopt!! Die moet om 9 uur open zijn!! Zo eens kijken of ik die kan vinden!! Heb mijn urine van vanmorgen bewaard, maakt dat enig verschil voor de uitslag?
Moet je het wel in de koelkast bewaren en dan voor het testen weer op kamertemp laten komen.... Spannend!!
Tjonge, heb ik weer.. Vond het zelf zo spannend, dat ik mijn potje met urine heb laten vallen... (schaam schaam).. Nu maar de hele morgen mijn plas ophouden, of morgenvroeg testen neem ik aan?
Met 9dpo eerste plas kreeg k negatief en met 2e plas positief gewoon nog een ieniemienie piesie eruit duwen haha
Misschien had ik toch beter even kunnen wachten haha! Voor mijn gevoel had er nu een mooie streep moeten staan.. Staat wel een streepje, alleen iets minder duidelijk dan gisteren.. Deze krijg ik ook met geen mogelijkheid op de foto.. denk morgenvroeg toch maar eens weer een poging doen ofzo... Nog steeds geen voortekenen van mijn ongi, terwijl ik nu al veel ongemakken zou hebben, zoals elke maand.. Zuurbranden na eten en koffie, en misselijkheid als ik op bed lig, of koffie heb gedronken.. Ben benieuwd..
Ik zie helaas niets.....hopelijk morgen een duidelijker test. Je weet je eisprong zeker en dit was 11 DPO?
Heb het bijgehouden met een tracker. Verder zijn we er niet zoveel mee bezig geweest afgelopen maand.. Donderdag moet ik ongeayeld worden (hopelijk niet hihi)..