Dank je wel allemaal. Blijf het heel onwerkelijk vinden en heel eng ( ben de pracht testen van een andere dame hier niet vergeten, zij had ook een hele mooie oploop en de dag er na pats weg)
Ziet er goed uit hoor.. .! Gefeliciteerd! Lekker genieten en vertrouwen in je lichaam al is het heel moeilijk weet er alles van..
Wow, echt super, zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij, word begin volgend jaar 40 en heb ook niet veel tijd meer. Spiraal laten verwijderen in dec. 2015. Afgelopen oktober een eerste keer een tweede streep maar ook een vmk gehad, hoop dat ik ook nog eens zo'n mooie test met mooie oploop zoals jij mag hebben. Van harte gefeliciteerd meid!!!
Nou ik ben er toch zo nerveus over. Er zit nog geen 24 uur tussen de laatste testen maar is de streep wel goed genoeg voor 12/13 dpo ( ik had op dinsdag 14 november een positieve Ovulatietest, volgens FF ben ik dan nu 13 dpo maar volgens de "regels" maximaal 48 uur later zou ik 12 Dpo zijn. Ik heb een vroege miskraam gehad al en zo euforisch als ik gisteren was zo nerveus ben ik nu.