10 dpo hij staat er toch echt??!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Izzie76, 26 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik vind het een mooie streep voor 12/13 dpo! En Kruidvat droogt altijd duidelijker op ook nog

2. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9061.JPG Volgens mij gaat het weer mis :cry::cry::cry:

De onderste is lichter als die van vanochtend , vanochtend met teeede ochtendplas, vanmiddag nadat ik 1,45 uur er voor ( ongeveer) een plas gedaan had al :cry:

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.055
    113
    Kan ook toeval zijn, wat minder geconcentreerde urine bijv. Ook zitten er de laatste tijd wat minder gekleurde testen tussen de kruidvat 2v5. Denk dat 2x binnen een uur of 8 testen ook erg weinig zin heeft :)
    Hopelijk is je volgende test donkerder!

4. Bine84

Bine84 Actief lid

22 dec 2014
    442
    288
    63
    Ik zou morgenochtend weer even testen. Dat is een betere vergelijk.

5. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ja ga ik zeker doen maar ik ben zo bang dat t weer mis gaat. Ik weet dat ik daar niets aan kan doen maar de wens is zo groot en dat we nu misschien voor een tweede keer al zwanger zijn en t weer mis gaat dat vind ik zo moeilijk :cry:

6. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Pfff, ik snap je onzekerheid. Ik hoop echt dat je volgende test beter is. Ik duim voor je!

7. beebielove

beebielove Bekend lid

18 jan 2012
    957
    33
    28
    Oh nee lees nu je topic, sjit! Ik hoop dat T aan de urine lag en hij morgen donkerder wordt

8. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9065.JPG Heb daarstraks toch nog een test gedaan en die lijkt wel weer donkerder maar het zit me totaal njet lekker. Ben er echt helemaal naar van.

De bovenste was van vanochtend vroeg, de onderste van vanmiddag na die hele lichte test hier boven

9. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Pff.. wat een onzekerheid! Hij is nu indd wel weer wat donkerder? Hoe lang had je niet gedronken en geplast? Ik deed altijd 3 uurtjes en dan was hij bijv ldonkerder dan de ochtend (testte middag duidelijker). Hopelijk zit alles goed!

10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Tussen de hele lichte en iets donkerdere zat weer een uur of 2,5, niet gedronken. Ben er echt misselijk van, van de spanning

11. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Snap ik, maar hij is wel weer donkerder dan je testje vanmiddag, dat is wel goed toch? En meis, je kan aan je testen helaas ook niet zien of het goed gaat en/of blijft gaan helaas.. zo frustrerend dat je er zelf geen controle over hebt.

12. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Is ook zo. Dit is gewoon een hele harde les voor mezelf. Ik zou het liefste stoppen met testen

13. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Je zou ochtendtesten ook niet met middagtesten moeten vergelijken. Je ziet dat de concentratie in je urine in dit stadium nog veel verschil kunnen geven. Ik zou morgenvroeg weer testen en die dan naast die van eergisteren leggen. Komt goed meid!

Jajo en Theprinces vinden dit leuk.
  14. Juun012

Juun012 Bekend lid

30 jun 2017
    797
    275
    63
    Vrouw
    wauw spannend topic! haha
    Maar vergeet niet dat je officieel voor je NOD zit! Het zijn echt mooie testen.
    En idd ochtendurine is het meest geconcentreerd, dus morgenochtend vergelijken met die van vanochtend.

Succes! Ik duim voor je

15. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Ik zeg altijd maar zo zolang je geen vochtlijst bijhoud met wat erin en eruit gaat weet jij nooit hoe geconcentreerd je urine was . Dus nu proberen nog even goed te drinken erg belangrijk bij een zwangerschap en dan gaan we morgen hopelijk een donkerdere test zien !!;)

Izzie76 vindt dit leuk.
  16. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    En heb je een mooie test deze ochtend?

17. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Meid zo vaak testen op een dag heeft helemaal geen zin.
    Hcg verdubbeld niet in een paar uurtjes. Je test ook met verschillende soorten urine wat het ook niet vergelijkbaar maakt.
    Kies 1 moment van de dag om te testen en test de volgende dag weer op datzelfde moment en niet vaker dan dat.
    Je kan die 3 testen van gisteren niet met elkaar vergelijken.

18. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9065.JPG IMG_9071.JPG

Ja vanochtend om half vijf moest ik plassen en toch weer een test gedaan. Deze stond er binnen de 2 minuten, beduidend donkerder als die van gisteren maar ik zie nog niet heel veel
    Oploop ten aanzien van maandag . Maar er zit in ieder geval nog wat in mijn buik. Morgen zou NOD zijn.

19. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Tis trouwens wel een rare streep, onderin zit de kleur beter als bovenin

20. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Die is mooi opgelopen! Als de streep egaal was geweest was hij veel donkerder geweest hoor.. ziet er goed uit!

Deel Deze Pagina