10 dpo hij staat er toch echt??!!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Izzie76, Nov 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik hoop t zo, ik word zo heen en weer geslingerd tussen heel blij en heel bang. Ik ga me eens inlezen in mindfullness ofzo. Moet me op andere zaken gaan focussen want ik maak mezelf gek.

2. Juun012

Juun012 Bekend lid

Jun 30, 2017
    797
    275
    63
    Female
    Komt misschien door het maken vd foto?

Maar idd hcg loopt niet per dag zo hard op! Eigenlijk tot zaterdag of zondag wachten met testen, dan heb je een mooie duidelijke streep denk ik

Mar76 and Izzie76 like this.
  3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ga ik doen!

4. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Doe eens een predictor early. Hier lees ik veel goeds over. Kv heeft volgens mij een slechte "partij".

5. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Ik moet eerlijk zeggen dat je verhaal erg op het mijne lijkt van begin deze maand. Ik zie weinig verschil in je testen in vergelijk met zondag. Ik hoop op een goede afloop maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.

Sterkte met de onzekerheid en hopelijk snel wat meer duidelijkheid.

Izzie76 likes this.
  6. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9078.JPG

Kruidvat zie ik minimale oploop, m'n action test van gisterenmiddag tav vanochtend loopt wel goed op ?

7. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9083.JPG
    Deze zijn van zondag en maandag:

Mijn zondag test is echt lichter hoor, de genen die hetzelfde lijken zijn van maandag , dinsdag en vanochtend

8. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Die zien er inderdaad goed uit

9. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Dit ziet er goed uit hoor!!

10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik ben elke keer toch zo bang he. Ik wou dag ik nooit geweten had dat testen moeten oplopen in kleur.

Ik heb nu nog q kruidvat test liggen die ik pas denk ik zaterdag of zondag wil doen, ik wil het zo lang mogelijk uitstellen om zeker te zijn dat er of een goede oploop is, of dat t weer foute boel is. Echt zo zenuwslopend dit

11. Juun012

Juun012 Bekend lid

Jun 30, 2017
    797
    275
    63
    Female
    Die 2 kv testen zien er erg goed uit!!

12. Juun012

Juun012 Bekend lid

Jun 30, 2017
    797
    275
    63
    Female
    Hoe gaat het met je? Beetje gerustgesteld? Of alleen maar bezorgd?

13. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9098.JPG Lief dat je t vraagt Nee niet heel erg gerust gesteld, die vroege miskraam heeft toch wel een fikse deuk in mijn vertrouwen geslagen. En Googlen naar soort gelijke verhalen helpt ook niet want ik lees vaak dat t toch mis gaat. Ik ben hier zo onrustig van dat ik zelfs overweeg wanneer t weer mis gaat het bijltje er bij neer te gooien , ik ben hier niet voor gemaakt.

Ik heb wel allerlei symptomen hoor, hondsmoe, wee op de maag en totaal geen eetlust en tot mijn schrik had ik vanmiddag onder de douche zelfs weer het gevoel dat ik een toeschiet reflex had en verdomd er kwam melk. Wat echt idioot is aangezien ik net een halve dag over tijd ben.

Ik ben sowieso een control freak en dat is in deze situatie totaal niet handig. Ik zal het moeten afwachten en zien hoe de zaken zich ontwikkelen maar ik vind het echt heel nerve wrecking. Ik heb even een plaatje gemaakt met de vijf testjes tot nu toe ( niet op t zelfde tijdstip genomen ) en er zit wel oploop in maar toch geen hele knal test nog. Gelukkig heb ik ook gelezen dat er heel veel dames pas met 5 weken echt een knal test hebben dus ik heb de hoop nog niet helemaal opgegeven maar spannend vind ik t wel

14. Sweety30

Sweety30 Actief lid

Jun 17, 2013
    482
    66
    28
    Female
    Ik blijf voor he duimen dat het een plakker is en dat de testen nog mooi gaan oplopen.

15. Viviennee

Viviennee VIP lid

Mar 31, 2016
    5,581
    3,734
    113
    Amsterdam
    Maar als je naar jouw tests kijkt ben je ook gewoon nog niet ver genoeg voor een knaltest

Izzie76 likes this.
  16. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Helaas lijkt het er stevig op dat t toch mis is. Mijn test met ochtend urine was een tuurstreep. Geen foto van gemaakt. Ik haal straks nog een kruidvat test maar eigenlijk weet ik de uitkomst al.

Voor mij betekent dit vrijwel zeker dat ik stop met het proberen om nog een kindje te krijgen. Ik heb hier zoveel spanning van dat het ongezond is voor mij en mijn gezin. Misschien kijk ik er over een tijdje anders tegen aan , we zullen zien

17. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

Och izzie had zo gehoopt iets anders te lezen deze ochtend. Ben benieuwd straks naar de kv

18. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik ga uit van een tuurstreep

19. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

20. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Nee. Ergens hoop ik dat deze test gewoon slecht was want hij liep al heel raar door en de controle streep deed ook eerst niks maar ik vrees het ergste. Nog 2.25 uur en dan weet ik t

Share This Page