Ach lieve meid, wat ontzettend naar! Ik duim enorm hard dat hij straks duidelijker is.. al is het waarschijnlijk niet echt positief dat hij niet veel oploopt/lichter wordt. hopelijk heb ik het gewoon mis en is dit een plakker ❤️
Net ter bevestiging een kruidvat test gedaan. Krijg je dit: Is gewoon een mooie positieve test die donkerder is als gisteren en zeker donkerder als eergisteren. Wat een mind fuck
Eergisteren met ochtend urine en net met tweede urine, test is nog nat. Begrijp niet hoe die action test van vanochtend zo licht kon zijn
Nou dit ziet er toch super uit?! Ik zou ook gewoon niet twee merken vergelijken, hou het bij 1 merk voor een duidelijke oploop
Gewoon lekker verder blijven testen met de KV en als je echt tekst wilt zien staan, dan zou ik nog even een klein weekje wachten met een CB
Echt ik ben voor nu zo ongelooflijk opgelucht. En ik weet dat t schijnveiligheid is maar sjongejonge wat een gedoe. Ik koop echt geen action testen meer!
Mooie test hoor. Vergeet die lichte test maar, ook gezien ie raar aan 't doorlopen was. Gefeliciteerd
Oooooh, was die andere een actiontest. Die zijn over t algemeen sowieso minder gevoelig dan kruidvat. Niks aan de hand! Gewoon bij kv blijven