Ik vrees dat hier sprake is van een aflopende zaak. Vorige keer liepen ze niet op en toen ik de afspraak maakte met de verloskundige ging t mis. Nu een week langer gewacht, zou gisteren 5 weken zijn en gisteren gebeld. Vanochtend dit. Ik kan me niet voorstellen dat dit goed zit Ik heb geen bloedverlies of krampen ofzo, alleen vanochtend een heel lichtjes wat vaag donkerdere afscheiding wat me besloot te doen testen.
Oh jeetje! Wat slopend dit.. Ik hoop nog steeds op een goede zwangerschap. Is de bruine afscheiding gestopt?
Zo zijn ze opgedroogd. Vrijwel gelijk aan elkaar. Geen bloed of bruin meer alleen vanochtend bij t vegen heel iets oud bloed waarvan ik dacht dat van een vrijpartij kwam. Kan me niet voorstellen dat dit goed is
Ziet er goed uit! Een streep is een streep. Ook met een knaller kan het even goed mis gaan dus stop met testen je maakt jezelf gek. Ennn gefeliciteerd natuurlijk Zijn dit trouwens de kruidvat testen? Die werden nooit knal bij mij. Probeer zo’n Clearblue met een plusje en je zal een knaltest hebben
Ik snap dat het bruinverlies erg onzeker maakt, maar het gebeurt wel vaker zonder dat het slecht afloopt. Zolang je test positief blijft en er geen bloedverlies optreedt is er goede hoop! Ik ben sowieso persoonlijk niet zo een fan van die twee KV testen voor 5 euro. De test van KV waarop je moet plassen en een kruisje aangeeft vind ik veel beter. Ik denk ook niet dat het goed is om zoveel te testen... Elke test is op een ander moment genomen...ene moment is je urine meer geconcentreerd dan het andere moment. Maargoed, ik snap de drang wel heeeeel goed.
Bovenste is van afgelopen zondag? En onderste van vanmorgen toch? loopt inderdaad af lijkt wel... maar als ik heel positief denk: wellicht een slechtere test (zijn we vaker tegengekomen laatste weken). Of je hebt nu al zoveel hcg dat de test het niet meer trekt. Maar dat zou al vroeg zijn. Enige dat je kunt doen is afwachten... lekkere kop thee en alle chocolade die er van de afgelopen weken is overgebleven erbij.
Bij een aflopende test gaat het vrijwel altijd fout helaas...vind ze idd aflopen,ben bang dat dit niet goed zit meid.
Ik denk dat je gelijk hebt hoor. Had er zo'n goed gevoel bij. Zegt dus ook geen ene moer in mijn geval
Wat rot meid Maar ik ben het er ook mee eens dat het er niet hoopvol uitziet. Als de vorige test van zondag is zou je nu inderdaad wel een knaltest verwachten, en niet eentje die lichter is. Ik snap dat dames hier het goed bedoelen hoor, maar "een streepje is een positieve test, je bent zwanger" is wel heel erg kort door de bocht. Denk dat het hier beter is om realistisch te zijn, hopelijk is het een slechte test maar zoniet zie ik het somber in. Heb het zelf ook zo gehad 2 jaar geleden. Knuffel!
Denk ook dat het niet goed zat. Zag er precies zo uit als bij mij. Ik had een week lang lichte testen. Toen wel ineens 3 dagen oploop en toen ging het mis.