10 dpo hij staat er toch echt??!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Izzie76, 26 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Vrees t ook. Heb net een action test gedaan. Ook nog wel positief en duidelijk ook mAr absoluut geen knaller. Tis niet anders, ik zal het moeten accepteren en dat vind ik onwijs moeilijk. Echt ik was er van overtuigd dat t goed zat ondanks m'n angst voor weer een miskraam. En of de Duvel er mee speelt gaat t toch weer mis

2. Pupke82

Pupke82 Actief lid

29 mrt 2012
    119
    12
    18
    Limburg
    Hoi Izzie,

Het is toch om doodziek van te worden die oplopende en aflopende testen! Bij mij heeft het helaas ook niks goeds gebracht.

Wens je veel sterkte met afwachten...

3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ja ik ben d'r echt zo verdrietig over. Begrijp d'r niks van. Het leek zo goed te gaan

4. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Pfff, wat rot :(
    Ik had zoveel goede hoop voor je.
    Ik snap dat je hier heel erg verdrietig van wordt...
    Sterkte met afwachten!

5. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Morgenochtend met ochtend urine nig maar een testje doen. Buiten t oude bloed van vanochtend vroeg nul bloedverlies of krampen. Helemaal niks

6. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.486
    2.601
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heel veel succes :*

7. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Dank je wel

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    He meid wat ontzettend kl*te dat je testen aflopen. En natuurlijk ben je hier verdrietig over!!! Zodra je een positieve test hebt word je al mama. Je veranderd je eet en leefgewoonten en gaat fantaseren over hoe het zal zijn dadelijk. Sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

9. bijnamama23

bijnamama23 Actief lid

3 mei 2012
    266
    119
    43
    Hoe is het nu? Geen bloedingen meer gehad?
    Benieuwd naar je test! Hopelijk zit het goed, maar zelf helaas slechte ervaringen met lichte en aflopende testen! Ik duim mee voor je!

10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9197.JPG Geen bloed meer.

Ik zou nu 5 weken en 2 dagen zwanger moeten zijn. Heb een test gedaan met ochtend urine net.

De bovenste is van een week geleden. Hij had volgens mij veel donkerder moeten zijn. Ik heb geen pijn of wat dan ook, geen krampen of steken , ook niet gehad. Dat ik zwanger ben is duidelijk. Ik ga morgen vragen om een vroege echo of ze in ieder geval willen bekijken of er iets in de baarmoeder zit, en niet in een eierstok.

Ik heb geen enkele reden om aan te nemen dat het een bbz is maar doordat ik ben gaan zoeken heb ik al wel een aantal keer gelezen dat traag oplopende testen een bbz kunnen betekenen zit dit me helemaal niet lekker meer.

Ergens in mijn achterhoofd heb ik het idee dat er niks aan de hand is maar die testen kloppen niet. Ik zie overal test strepen donkerder als de controle lijn.

11. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

IMG_9198.JPG

Dit is de test van gisteren ( de bovenste ) waardoor ik er van overtuigd ben dat ik een miskraam zou krijgen. Vandaag weer net zo donker als vorige week zondag. Het zit me helemaal niet lekker. Heb ook weinig symptomen behalve moe en af en toe een vlaagje ietwat gevoelige borsten en labiel maar meer ook niet. Ik vind t niet leuk in ieder geval

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Die laatste is nog niet droog toch? Wordt nog wel wat donkerder dan. Tja hij is echt wel weer acceptabel. Maar snap je onzekerheid! Niet iedereen krijgt uiteindelijk die knaltest die je zoekt. Ik zou ook even bellen inderdaad.

13. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Oh meus, ik zou je echt willen adviseren om te stoppen met testen, je maakt jezelf helemaal gek! Maar snap ook dat je graag controle wil houden (al heb je er uiteindelijk helemaal niets over te zeggen helaas). Je laatste test is prachtig toch! Hopelijk kan je bij de vk terecht zodat je een beetje gerustgesteld kan worden

14. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wat vreemd he, je zou verwachten dat ie indd donkerder zou moeten zijn dan vorige week, máár hij is wel weer donkerder dan gister. Pff snap je onzekerheid!

15. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    De testen kunnen een beetje schommelen, ook als het niet goed zit. Dat hebben we al vaker gezien ook bij @sweetdreams langere tijd en toen gingen ze zelfs oplopen ná de miskraam. Ik zou idd om actie vragen bij VK of huisarts; vroege echo (daarmee weet je nog niet of t goed is want er zal sowieso nog geen hartslag te zien zijn), maar als er een zwangerschapsring in je baarmoeder zit heb je een bbz toch al zo goed als uitgesloten. En bloed prikken bij de HA voor je HCG waarde; sommige dames zeggen dat ze nooit een knaltest hebben gehad (te vroeg gestopt met testen?) Maar je HCG zou nu met >5 weken al behoorlijk hoog moeten zijn, en de test vind ik zeker passen bij een hcg <100. Sterkte, heel slopend dit :(

Izzie76 vindt dit leuk.
  16. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Wilde ook al reageren dat het het precies mijn verhaal lijkt. Iedereen zei ook toen ze na een week donkerderder werden: oow dat zit nu wel goed enz. Maar voor mij voelde het niet goed en het ging ook niet goed met 5.0 weken. Ik testte 9 dpo positief dus zat 11 dagen in onzekerheid.

Moet zeggen dat de vk bij mij echt een broertje dood heeft aan "niet oplopende testen". Snap ergens ook wel omdat hun er in deze fase ook weinig mee kunnen en het gewoon even afwachten is.

Sterkte met de onzekerheid

17. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Mijn verhaal lijkt idd op t jouwe. Heb jouw topic al een aantal keer doorgebladerd ( hoe bedoel je obsessief) en het lijkt er echt wel op. Mijn testen zijn iets donkerder en zijn sneller opgelopen alleen tussen de laatste van vorige week en die vannbandasg dus niet. Ik ga morgen bellen. Wil ze in t weekend niet lastig vallen met dit soort dingen .

18. Line

Line Fanatiek lid

7 jan 2007
    2.694
    266
    83
    Ja, mee eens. Het allerbelangrijkste symptoom: Je bent niet ongesteld geworden.

Gooi die testen aan de kant. Maak een afspraak bij de vk. Niet op basis op teruglopende testen. Maar gewoon, op je positieve testen.

De uitkomst van de echo worden niet anders, doordat je meer of minder test.

19. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Verloskundige net gebeld. Die kon niks doen op t moment want nog te vroeg om iets te zien. Ik bloed weer iets maar heb totaal geen pijn. De test die niet donker was vond ze totaal onbelangrijk. Ze belt morgen terug om een echo te plannen eind van de week. Ze had nu ook geen tijd want ze moest naar iemand met weeen *autch dat stak even*

Zolang ik geen pijn heb hoef ik me niet ongerust te maken. Maar ik weet toch al dat t mis is. Kan niet anders

20. kimberley1980

kimberley1980 Niet meer actief

snik... zoveel sterkte meis. zon opmerking zal idd ook steken

Deel Deze Pagina