Hey meiden, Wat denken jullie? Die staafjes zijn van sensitest.. en die andere van gister is een action ovulatietest.. zou ik vandaag nog een action doen? Of niet? Vinden jullie die van vandaag positief? (De meest rechtse)
Volgens mij kan die nog veeel donkerder. Hij is pas positief als de teststreep even donker of donkerder is dan de controle streep en dat is nu nog niet zo. Maar hij komt er wel aan. Dus nog even doortesten dan!
Kan zeker nog veel donkerder Aan je laatste test te zien, komt erg snel je eisprong eraan. Nog even doortesten dus!
Deze zijn idd nog niet positief. Het is ook niet handig om.met meerdere merken te testen omdat die vaak toch anders uitslaan. Zou of voor de een of voor de ander kiezen. Sucses!
Bij mij zag het testje er gisteren ook ongeveer zo uit en vandaag knalde de test. Nu was het streepje nog bijna donkerder dan de controlelijn
Bij mij was het raar ik testen op 12 juni aardig donker Maar ging toch Door en toen werd hij alleen lichter. Dus of dat was mijn max of ik heb hem niet gehad. Kan dat ook dat je hem helemaal niet krijgt.
ik zit ook nog maar op dag 11.. en ik verwacht mijn ei op dag 16... maar ja misschien pakt het wel anders uit! das ook de reden dat ik ovutesten doe deze cyclus ik hoop echt dat ik mn ei ga vinden.. ik heb pco... maar hoop na de bevalling van mijn dochter dat ik mijn ei nu wel kan vinden!... spannend dus!
Hij kan nog meer knallen. Wat ik deed; testen met action en of zw&k en als hij donker was een clear blue ovulatietest met smily.
Ik denk dat je nog door moet testen, mijn actiontest is veel donkerder maar ook ik moet morgen nog een keer testen, denk ik.
Hij is idd nog erg licht, maar word snel duidelijker, ik zou vanavond rond 20.00 nog een testje doen, en morgen ook gewoon weer testen, hij lijkt er wel aan te komen
38 euro vind ik eigenlijk ook best duur.... maar ik ga wel even kijken of ik ze toch kan aanschaffen misschien toch wel handig!
Nu gebruik ik ze niet maar Ivm zh behandeling cryo moet ik die gebruiken van Gent, de meest betrouwbare schijnt maar vind het ook duur hoor. Nu test ik om te zien na mijn mk waar ik zit in mijn cyclus. Hcg is 6 juni negatief geprikt in mijn bloed. Dus nu positief klopt aardig