Ik weet dat het niet mag, maar na het doen van een CB digitaal (met resultaat Zwanger) zag ik natuurlijk bij het verwijderen van het teststaafje twee streepjes. Eén dikke vette en één ook wel duidelijk, maar dunner en wat niet zo knallend. Ik heb vorige week op testdag (2wk na tp) en avond er voor al positief getest. Maar heb nog al wat bevestiging nodig, en (na al die jaren) vind ik positieve zwangerschapstesten zo leuk Nu is dus mijn vraag wat is de teststreep op dit staafje? Als het dit smallere is (rechts op de foto), moet die dan niet dikker zijn?
Volgens mij is er bij deze testen geen sprake van een teststreepje en controlestreepje. Dat kan ook niet, want ook als je niet zwanger bent, verschijnen er twee streepjes (zelf ook meegemaakt). Dat is mede de reden dat je deze test niet aan de hand van het staafje af kunt lezen, maar alleen aan het digitale schermpje.
Oh oké. Toen ik niet zwanger was zei de test inderdaad "niet zwanger", en was bij uithalen van het staafje ook maar 1 streep zichtbaar (maar aan welke kant geen idee...) Blijf denk ik maar gewoon bij streepjestesten, is makkelijker vergelijken Nu proberen te vertrouwen en geloven dat ik echt zwanger ben!