Hoi dames daar ben ik weer. Even een update. Vandaag eerste kerstdag met mijn ouders en famillie doorgebracht. Ik had de hele dag krampjes. Helaas had ik wel een zwangerschapstest meegenomen in mijn tasje. Rond een uur of 14.00 heb Ik die gedaan. Maar niets geen streepje! ( het was dezelfde roze test als vanmorgen sign accu) Nu laat het me maar niet los. Waarom was de test van vanmiddag negatief??? Ik ben even verward 😯😯
Je streepjes zij nog niet súper duidelijk (ik zie ze wel hoor 😉 ), dus het kan zijn dat je urine niet geconcentreerd was. Had je gedronken voordat je de test deed? Waarschijnlijk zie je morgenochtend wel weer een streepje, als alles goed zit. Als ie ook morgenochtend negatief is, dan vrees ik het ergste..
Wellicht teveel gedronken of teveel geplast en daardoor te lichte (niet geconcentreerde urine). Kan natuurlijk ook dat het helaas alsnog fout is gedaan en je hcg alweer afneemt.
Vannochtend helaas ook negatief getest ;-( Pfffff zo een tegenvaller. Kan ik nog hoop hebben of niet ? Wat denken jullie??
Oei klinkt niet goed....wellicht is het al heel vroeg mis gegaan. Hoever zit je nu precies in je cyclus ?