Wat een spanning! Na 8 maanden proberen ineens overtijd. Clearblue digital geeft bij de eerste test 'zwanger' aan. Omdat ik het niet geloof haal ik er twee bij, eentje van clearblue en een van de apotheek. Clearblue zegt niet zwanger en die van de apotheek geeft niks aan; ongeldig dus.. Gister opnieuw getest, test 1 van clearblue zegt zwanger, test Kruidvat geeft een vaag plusje en test 2 van clearblue zegt niet zwanger.. Wat een stress. Huisarts vindt het raar en test daar ook... Niet zwanger Nu nog bloedonderzoek wachten tot maandag. Wordt een lang weekend...
Jeetje dat geeft inderdaad stress! Je zou toch denken dat je zwanger bent als clearblue twee keer zwanger aangeeft! Misschien is urine niet geconcentreerd genoeg en ben je nog erg pril zwanger. Ik duim voor je!!
Die is minder gevoelig dan die met indicator. Wat vreemd zeg... Je zou zeggen dat die niet vals positief aangeeft, en al helemaal niet 2 keer
Erg is dat hè, dan raak je helemaal van de leg. Ik heb ook wel eens gehad dat tweee testen (hele vroege) een streepje aangaven terwijl Een aantal anderen van hetzelfde merk dat niet deden. Het geduld dat je dan moet opbrengen is enorm! Ik werd uiteindelijk gewoon ongesteld. Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het in jouw geval ook zo gaat! Dat de digitale testen van clear blue zwanger aangeven zegt echt wel wat. Sterkte ermee en ik ben benieuwd wat je maandag van de ha hoort!
Ik kon me toch niet inhouden. Net bij de plaatselijke super een clearblue gehaald, toch een redelijk duidelijke plus.. Helpt niet in m'n verwarring!
Ik weet niet wanneer je al je testen hebt gedaan? Op welke momenten van de dag hoeveel je gedronken hebt etc. Dit kan ook negatieve uitslag op je test geven (dus getest met niet goed genoeg geconcentreerde urine)
Jeetje wat een testen, ik vond 1 zo'n test van ClearBlue al zo duur. maar volgens mij ben je harstikke zwanger, kan niet missen