Kan iemand mij mischien helpen of is er iemand met het zelfde Aankomende zaterda 24mei moet ik ongesteld worden nu heb ik sinds 2dagen Pijn in mijn onderrug Pijn in mj onderbuik rondde schaamstreek En ik heb moeite met uitplassen Tepels zijn iets gevoelig Heb hoofdpijn Rare smaak in de mond En ben erg moe Kan iemand mij vertellen wat het is
Dat kan niemand je vertellen. Je kan zwanger zijn. Het kunnen ook symptomen zijn van een aankomende menstruatie. Helaas lijkt dit soms nog erg op elkaar. Het is helaas nog even afwachten, over 5 dagen kun je een testje doen.
Inderdaad. Niemand kan zeggen of je zwanger bent of niet, enkel een zwangerschapstest. Dus nog even afwachten....
Houd het wel in de gaten, want pijn in onderrug, bij schaamstreek en niet goed kunnen uitplassen zijn ook symptomen van een blaasontsteking! In dat geval zou je even je urine kunnen laten controleren door de huisarts. Duim voor je dat het echter een zwangerschap is.
Je kunt ook een extra gevoelige test bestellen, meestal volgende dag al bezorgd. Ik testte daarmee 5 dagen voor NOD heel héél vaag positief met middagurine, dag erna weer en 3 dagen voor NOD vrij duidelijk