hoe vaak maken jullie het "gezellig""

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Degoe1982, 19 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe vaak maken jullie het " gezellig "

1. iedere dag (of zelfs meer keer per dag)

2. om de dag

3. 1-2 x per week

4. alleen als ik rond mn vruchtbare dagen zit

5. helemaal niet

6. anders.....

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Een erg private onderwerp maar toch benieuwd. ..
    Wij hier om de dag, enkele keer dat er twee dagen tussen zitten.

En vertel je je partner als je een positieve ov test hebt? Ik werk (nog) niet met
    ov-testen.

Groetjes Miriam

2. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Om de dag soms iedere dag soms zit er twee dagen tussen. Rond mijn vruchtbare dagen plannen we om zo de kansen te vergroten. Voor de rest maken we het gewoon lekker vaak gezellig.

Het is belangrijk om van elkaar te blijven genieten. Het moet geen moeten worden.

3. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Bij de eerste elke dag gedurende de vruchtbare dagen. Bij de tweede 1 x de dag voor de eisprong.

4. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Om de 2 of 3 dagen en rond eisprong om de dag

5. mamalap

mamalap Niet meer actief

Wanneer we zin hebben gemiddeld 3 keer per week. In vruchtbare dagen elke dag.

6. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Wij hebben als we bij elkaar het redelijk gezellig maar hij is vaak lang aan het werk dus is het meestal alleen in het weekend.
    Ik heb 1-2x in de week aangekruist :)

In juni/juli gaan we er helemaal voor :D

7. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wanneer we zin hebben.
    Vaak is het om de dag, soms iedere dag en soms zit er eens 2 of 3 dagen tussen. Net hoe het uitkomt, hoe ik me voel en of we elkaar zien ;)

8. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    3 keer per week ongeveer.
    Straks als we er echt voor gaan dan denk ik elke dag of om de dag rond eisprong.

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Iedere dag. Niet alleen om zwanger te raken, want daar draait ons hele leven al zo'n beetje om, maar gewoon omdat we dat willen.

Ik vertel m'n man alles, ik krijg follikelmetingen en als ik mijn eisprong krijg, is de inseminatie. Dus ja, hij moet er wel van weten :p

10. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Lastig aan te geven.. Soms doen we het 1 keer per week, soms 2 keer, en soms ook een een hele week niet.

Mijn vriend maakt met zijn werk lange uren (8-10 uur per dag -en soms nog wel meer) dus dan heeft hij er niet zoveel zin in.

Ik werk met ovulatietesten, en geef gewoon eerlijk aan als ik (zo goed als) 2 streepjes heb. Dus rond mij eisprong proberen we het vaker te doen (afgelopen keer hadden we door werkomstandigheden maar 1 kans).

11. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Hier ook verschillend. Vaker iedere dag, soms om de dag of om de 2 dagen..als er langer tussen zit moet er heel wat gebeurt zijn :p

12. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie eerlijke reacties, hier om de dag maar dat was al voor
    we bezig voor een beebje gingen.
    Mijn vriend vind dat ook vaak genoeg (ik niet) :D

13. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    In de periode tussen einde ongi en eisprong ongeveer om de dag, maar soms ook 2 dagen ertussen of juist twee dagen achtereen. De rest vd tijd de laatste tijd bar weinig vrees ik... :)

14. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Frusterend af en toe he!

15. SabHout

SabHout Niet meer actief

Jeetje wat veel allemaal! Voor de vrouwen die nu de kriebels van deze hoeveelheden krijgen even een ander antwoord ;)

Wij "normaal" zo'n 2x per week. Soms een keer meer, soms minder. Als het een week niet gebeurde was ik er ook niet rouwig om. We werken allebei fulltime en hebben een druk sociaal leven. Ik ben er iig tevreden mee.

Sinds we "bezig" zijn met kindje(s) maken hangt het van de periode af. Om de 2 dgn in vruchtbare periode is meer dan genoeg en wordt ook geadviseerd om de sperma kwaliteit optimaal te houden. Dus dat doen we dan ook braaf ;)

16. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    mijn vriend is 2 weken weg, en dan 2 weken thuis.. in de 2 weken dattie thuis is, doen we het soms elke dag, soms om de dag. maar zeker wel 4x pw. als ik mn ei had deden we het gewoon een keertje extra..maar hij is ook vaak niet thuis tijdens die dagen.. ach.. zolang hrt maar niet op 2 pf 3x per maand zit vind ik het prima:)

17. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Wij doen het zo'n 1-2x per week. Soms zelfs minder. We doen het ook alleen in het weekend omdat mijn man altijd laat thuis is en weer vroeg op moet dus dan komt er eigenlijk niks van.
    Voordat we een kind hadden was het vaker maar toen konden we elk moment van de dag kiezen:D.

18. Bilie

Bilie Actief lid

9 mrt 2012
    223
    0
    0
    In normale omstandigheden gebeurd het bij ons ook 1-2 x per week, maar nu dat we terug gaan voor een 2de gebeurd het wel vaker.
    Zelfs in de niet-vruchtbare periode, om de dag :) Niet omdat het moet, maar gewoon omdat we er zin in hebben, mijn vriend is er niet rouwig om :)

19. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Als de eisprong nog niet in aantocht is 1 a 2 keer per week en met de eisprong in aantocht om de dag of iedere dag.

Deel Deze Pagina