Wel of geen LH piek gehad?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Topaasje, 30 mrt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Topaasje

Topaasje Nieuw lid

30 mrt 2023
    4
    0
    1
    Hoiii

Ik ben in augustus gestopt met de pil. In december had ik pas mijn eerste menstruatie. Mijn eerste cyclus duurde 32 dagen, daarna ben ik niet meer ongesteld geworden. Omdat ik me toch een beetje zorgen begon te maken, ben ik via de huisarts doorgestuurd naar de gynaecoloog. Op 11 maart zei hij dat er een follikel zat van 15mm en dat alles er goed uit zag (geen vocht, geen PCOS etc.). Op 14 maart dacht ik aan mijn lichaam te merken dat ik ovuleerde en de test sprong er uit vergeleken met eerdere testen (ik dacht mijn ovulatie dus te hebben gevonden).
    Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ik dacht ik doe nog een ovulatie, maar die is de laatste paar dagen even donker. Op de foto lijkt de laatste test het donkerst, maar dit is in het echt even donker als de test erboven. Wat denken jullie? Komt de ovulatie er nog aan?

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Die van de 14e is verre van positief.
    Ik zou dus eerder denken dat je eisprong nog gaat komen.

3. Topaasje

Topaasje Nieuw lid

30 mrt 2023
    4
    0
    1
    Net voor de zekerheid ook maar een zwangerschapstest gedaan, zie het resultaat!!!! Zo blij ik kan het niet geloven

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      80 KB
      Weergaven:
      52
  4. Panda95

Panda95 Fanatiek lid

6 mrt 2023
    1.823
    1.492
    113
    Vrouw
    België - Leuven
    Proficiat!

Topaasje vindt dit leuk.
  5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.925
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh wow!! Gefeliciteerd!!!

Ps, ik vermoed dat je lh piek later was dan de 14e maar gemist is met lh testen :)

6. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.714
    7.193
    113
    Vrouw
    Wow, gefeliciteerd! Je ovulatietest zal vast op dag 12 of 13 wel positief zijn geweest, maar je hebt niet getest toen zo te zien.

Deel Deze Pagina