Hoiii Ik ben in augustus gestopt met de pil. In december had ik pas mijn eerste menstruatie. Mijn eerste cyclus duurde 32 dagen, daarna ben ik niet meer ongesteld geworden. Omdat ik me toch een beetje zorgen begon te maken, ben ik via de huisarts doorgestuurd naar de gynaecoloog. Op 11 maart zei hij dat er een follikel zat van 15mm en dat alles er goed uit zag (geen vocht, geen PCOS etc.). Op 14 maart dacht ik aan mijn lichaam te merken dat ik ovuleerde en de test sprong er uit vergeleken met eerdere testen (ik dacht mijn ovulatie dus te hebben gevonden). Inmiddels ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Ik dacht ik doe nog een ovulatie, maar die is de laatste paar dagen even donker. Op de foto lijkt de laatste test het donkerst, maar dit is in het echt even donker als de test erboven. Wat denken jullie? Komt de ovulatie er nog aan?
Net voor de zekerheid ook maar een zwangerschapstest gedaan, zie het resultaat!!!! Zo blij ik kan het niet geloven
Ooh wow!! Gefeliciteerd!!! Ps, ik vermoed dat je lh piek later was dan de 14e maar gemist is met lh testen
Wow, gefeliciteerd! Je ovulatietest zal vast op dag 12 of 13 wel positief zijn geweest, maar je hebt niet getest toen zo te zien.