Ik heb geen ervaring met deze test maar hij ziet er een beetje uit als de eerste test die ik deed (11 dpo) en zie mijn banner.
Dat biedt hoop Amelia... Ben nog erg voorzichtig een beetje blij! Benieuwd wat de komende dagen laten zien..
Ik zie een streepje! Hopelijk loopt hij mooi op! Alvast voorzichtig gefeliciteerd 😀😀😀
Ik zie nu dat wij ook zelfde cyclus hebben volgens mij. Ik had 12 dpo (3 dagen voor NOD) een vele duidelijkere test. Spannend! Heb je een idee wanneer de innesteling zou zijn geweest?
Dat zou morgen zijn, misschien dat ik morgenvroeg nog weer test .. De innesteling twijfel ik over .. heb geen andere afscheiding gehad, de meest duidelijke steken in mn buik (net iets onder mn navel ) heb ik gevoeld van donderdag op vrijdag nacht .. maar of dat het geweest is, geen idee! Dat zou dan wel een late innesteling zijn geweest bedenk ik me nu (1,5e dag voor ik deze test deed..) geen idee of dat kan haha
Ik had dat ook, innesteling donderdag op vrijdagnacht en die zondag had ik zo'n test als jij in mijn handen, die maandag was ie al duidelijk positief. Dit was mijn rijtje toen. Die van die zondag was toen nauwelijks nog te zien maar die van die maandag wel duidelijk nog. Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Wat grappig , dan zouden we idd precies dezelfde cyclus hebben! Als de uitkomst dan ook hetzelfde zou zijn ben ik blij! Haha Zijn dit 3 opvolgende test (dagen) van jou? Dan is hij idd een stuk duidelijker geworden! Ohh hoop dat ik dit morgen ook aantref! Ik heb nu alleen nog maar de k2v5 liggen, kunnen die ook al voor mijn NOD gebruikt worden?
Ja echt heel grappig! Hoop het ook voor je. Dit zijn ook Kruidvat 2v5 en inderdaad oplopende dagen; zondag, maandag, dinsdag. Ik had ook niet verwacht dat er die zondag al iets te zien zou zijn. Het scheelde bij mij echt veel elke dag. Ze zeggen altijd, je moet om de 2 dagen testen omdat dan het HcG verdubbeld is maar ik hoor en zie toch altijd tests die per dag enorm kunnen verschillen (tenzij je echt te vroeg test natuurlijk). Vriendin van me had precies hetzelfde zei ze. Maar goed, ik wil je niet te veel (valse) hoop geven. Hoop voor je dat je morgen ook een duidelijke test hebt. Ik zou zeker de Kruidvat doen.
Ik ben ook nog gereserveerd blij! Durf het nog niet te geloven als echt raak.. Ik ga morgen de k2v5 doen, dacht dat die pas vanaf de NOD konden (verpakking nog niet eens open gehad)
Oh oh .. geen geduld gehad .. Toch vanavond de k2v5 gedaan .. Streepje is in het echt wel roze .. op de foto zie je dat wat minder goed .. Al minder turen toch. . Of hou ik mezelf voor de gek?