Ja ik ga straks na de winkel testen halen, ben er bijna doorheen, maar die van cb met indicator maakt het wel vrij definitief voor mij. Ga er maar gewoon van uit dat ik morgen mn menstruatie krijg. Ik voel me nog steeds wel precies zoals bij de zwangerschap van mn dochter, beeld het me ook niet in want ben me goed bewust van mijn lichaam en het lijkt in verreweg niet op een komende menstruatie.
Het is echt slopend deze onzekerheid! Maar ik denk zelf dat de clearblue tich meer hcg nodig heeft. Mijn vriendin teste hier ook negatief mee in de ochten en had in de avond een positieve test van de kruitvat! Laat je het weten als je getest hebt?
Wat een spannend topic zeg. Ik zie de streepjes niet maar heb slechte ogen. De Cb digital heeft meer hcg nodig dan de streepjestesten. Die zou ik later doen. Succes monique ik hoop dat he snel een duidelijke test hebt!
Ja inderdaad die met indicator! Het gekke is ook dat die dus de volgende ochtend wel 1-2 aangaf. Maar de cb heeft dus inderdaad mee hcg nodig!
Ik heb hier nu 4 testen liggen, van 10 tm 13 dpo. Die van 10 dpo is spierwit, 11 een kantelsteepje bijna niet te zien, 12 en deze 13 nagenoeg zelfde streepje hoef niet te kantelen maar wel heeel licht streepje.
He monique!, nou ik zit in zelfde schuitje, alleen is het voor mij vandaag 10 dpo, negatieve test.. afgelopen dagen en week veel nieuws gevoeld wat ik eerder echt nooit had, afgelopen week ineens steken net boven mn blaas.. steken in lies drukken gevoel op lies en onderbuik, afgelopen week continu herrie makende darmen, hele dagen honger.. ik zou woensda mn menstruatie moeten krijgen ( hoop van niet dus he!!)... ik test nu niet eerder meer dan woensdag ochtend, puur om mezrlf niet gek te maken of de hoop op te geven... er is altijd nog een kleine kans he, er zijn zoveel dames die op of na NOD positief testen!!.. hou geduld meis test morgen of over morgen anders nog een keertje zolang er geen bloed is... is er hoop!!!.. succed meis!!! Ik snap je maar al te goed! Ik liet de hoop ook zakken na mn negatieve test vandaag, maar las en hoorde dat er veel.meer dames laat posi testen ( wat ook logische is natuurlijk) tsjaaa vrouwen en geduld hebben.... hahaha succes meisss x
Hey Tinkertje. Bedankt voor je lieve motiverende verhaal!! Vreemd he hoe je lichaam soms doet! Ik heb 2 symptomen die ik in het begin van de zwangerschap bij mn dochter had en verder nooit en dat is een ontzettende opgezette buik en borsten die zowat mn bh uitspringen en ontzettend zeer doen. Daarom was ik er zo van overtuigd maar sinds vandaag eigenlijk niet meer, maar hoop houden mag altijd toch haha. Geduld is een slechte eigenschap van mij en in dit geval super irritant hahaha. Ik hoop dat je woensdag een mooie test in handen hebt!!! Jij ook heel veel succes en hou je me op de hoogte?? Xx
Hee mo!.. Ja snap je heel erg goed! Vrouwen lichaam kan zich zo vreselijk laten kennen !!! . Het is gewoon kwestie van tijd en geduld ( en tdsjaaaa ook ik heb dat niet echt).. ik had ook volle hoop vd week ( nooit eerder zwanger geweest ooit) met nieuwe pijntjes enz dacht ik hmmm jaa kan wel es zo wezen. Maar na vandaag ook ff dipje.. maar hè geen bloed is goed meis dan is er nog hoop! Ik ken iemand die teste pas 6 dagen na nod positief.. Succes!!! En tuurlijk houden we elkaar op de hoogte! .. Rustig aan niet teveel focussen, afleidig doet wonderen.. Ik ben vd keer heel.relaxt dat scheeld heel veel moet ik zeggen! Ook bizar want ben normaal niet een rustig type haha.. Succes meis!
Ja vreselijk is het, ik wou dat ik een paar dagen kon slapen en dan weer testen haha. Ik ga nu naar het werk dus dan heb ik ff afleiding haha, ik heb morgen mn NOD Dus ik probeer het gewoon morgen nog eens. Misschien wil ik het ook wel te graag, mijn man is vaak van huis dus we hebben niet veel kansjes per jaar en erg ons best gedaan afgelopen keer dus hoopten het heel erg, ben er waarschijnlijk ook gewoon te veel mee bezig haha. Maja wie niet denk ik dan haha. Welke testen gebruik jij?? Ik twijfel door de streepjes vd afgelopen dagen of de kv 2v5 nog wel zo goed zijn. Xx
Ik snap je helemaal meis!, maar indd er niet teveel mee bezig zijn iw gewoon lastig i know!.. Spannend zeg morgen! Als het zo is voor ons beiden dan zitten we lekker dicht op elkaar ^^ .. Ik test ook met kv 2v5 . Deze zijn eigrnlijk altijd goed, worden vaak geadviseerd, vriendinnen van mij hebben hier allemaal mee getest.. cb doe ik pas als ik zekerheid heb of ik zwanger ben. Dus ik blijf lkkr bij de kruidvat haha.. Ik ben nu 2 dagen vrij na 6 dagen gewerkt ye hebben dus gaat voor mij ook nog laaaaanggg duren haha. Gelukkig groot huis dus veel.te poetsen, daarnaast wat afspraken staan ^^ top haha. Xx
Ik lijk iets vaags te zien,maar idd probeer nog even 2dagen te wachten om te kijken wat er gebeurd... Spannend zeg!