Uuuhmm oke.. ff verandering in de zaak want .. ik ging net eens terug tellen hoeveel dagen er normaal tussen mn ei en menstruatie zit en dat is 10 dagen.. nu was mn vorige cyclus zo 12e juli had ik mn ei en 22e was mn menstruatie !! Duss 10 dagen... nu heb ik deze cyclus de 7e en 8e een positieve ovulatie gehad! Dus 10 dagen.verder is.. VANDAAG OF MORGEN!! 0_0.. ik heb helemaal verkeerd geteld 0_0 !!.. Nu zou dat mn hoofdpijn en onderrug pijn best dat kunnen verklaren dat mm ongi eraan komt... hoop dat hij weg blijft.. maar goed nu ik dit weet....keep in touch!
Spannend!!! wanneer ga je testen? Ik heb net op de wc een beetje lichtbruin slijm met een rode draad gehad, dus denk dat het hier niet goed gaan
Woensdag houdt ik nog steeds maar aan.. als er dan nog geen bloed is.. koppijn en onderrug doet zeer, dus tekenen van... Hmm jaa zou kunnen meis, voor innesteling zou dat te laat zijn.. maar hè zolang het er nog niet is... Succes meis hiud me op de hoogte!
Tsja zal wel moeten.. anders maak ik mezelf helemaal gek!.. wat ik wel heel gek vind is dat mn onderbuik zo gevoelig is en zeker als ik erp druk.. heb zelfs mn spijkerbroek uitgedaan en een lossebroek aangedaan .. dat is iets nieuws voor mij.. we zien wel of er morgen bloed komt, anders woensdag testje wage .. Lief van je !! Ik duim nog harder voor jou!!.. succes!!!
Aah goed zeg! Hopelijk blijft het daarbij! Haha ja goed hoor, nog wel veel last van linker lies blijft zeer doen geen idee wat dat betekend!?.. Jawell kan me nog goed inhouden hoor die 2 dagen kan ik nog wel wachten haha
Geen idee, dat heb ik nog nooit gehad, maar er zijn zoveel kwaaltjes iedereen heeft weer andere haha.
Goedemorgen, Misse boel hier helaas, sinds gisteravond bloedverlies, het is wel heel weinig nog maar gisteravond ook vrij heftige krampen gehad
Aaahw jammer zeg!!! .. op naar de volgende ronde!.. Hier nog steeds geen bloed, maar verwacht dat het wel komt..
Even aan kijken mo, anders eind vd week nog es een testje wagen het kan nog!.. Hier ook nog steeds geen bloed..
Spannend dames!! Voel zelf ook weer die spanning die ik had met het zwanger worden. Alleen toen echt geen leuke spanning en nu ik eraan terug denk was het toch wel echt leuke spanning maar dat komt omdat ik nu mijn mannetje langs me heb!