Niets.. loopt allemaal zo raar mn cyclus.. heb mn ei nog niet eens gehad, laat zich weer lekker op zich wachten.. moedeloos wordt ik ervan.. dus hier voorlopih helemaal niets nieuws Bij jou?
Hé wat vervelend zeg! heb je altijd zulke lange cyclussen? Ik zit nu op cd 23 en 8 dpo, op het wachtbankje dus. Hopelijk heb je snel je eisprong!!
Ik heb zojuist eens een lijstje gemaakt van mn cyclussen, sinds ik gestopt ben met de pil in november ist een zooitje.. Vorige maand was ik pas echt weer es goed ongesteld veel bloed etc vergeleken met eerdere maanden.. Mn cyclussen waren 27-53-26-36-29, nu afwachten maar wat er nu weer gebeurd.. afgaand op laatste 3 cyclussen zit ik gemiddeld op de 30 dagen.. Aaah spannend! Hoop het voor je ! Xx
Bah wat vervelend zeg dat je niet weet waar je aan toe bent! Hoop dat je snel een beetje regelmaat krijgt en een positieve test natuurlijk!
Ben al aan het testen, maar nog geen duidelijkheid wel tuurstreepje, maar dat zie ik als negatief haha
Dankje wel!.. Ik doe vanmiddag weer even een ovu testje, gisteren was die nog positief ( meestal 2 a 3 dagen).. baarmoeder is wel gevoelig na gisteren, in mn lies voel ik het ook nog goed.. dus of ie al gesprongrn is ik heb geeen idee haha.. gisteren na het avond eten kreeg ik wel ineens heftige buikpijn onderbuik het leek net of alles samen trok deed echt zeer.. dus twijfel of dat dan toch mn ei was die sprong.. maarjaaa dat zien we vanmiddag wel Jij weer getest ?? X
Ik test altijd of ik mn ei heb door te hoesten haha als ik dan hoest doet mn buik extra pijn. Ja nog getest, weer een tuurstreepje maar volgensmij wel iets donkerder, of dat wil ik haha
Ehh daarstraks getest ovu en nog steeds positief 0_0 .. dus blijkbaar toch nog niet gesprongen!!.. Ik kan je test op de foto moeilijk beoordelen, zie er niet veel op.. heb je betere foto?? ..
Oh vreemd zeg, bij mij was die maar 1 dag positief. Misschien dit beter? upload kwaliteit is ook bagger!
Hmm de testen zijn negatief opgedroogd top!! Haha Maar nu wilde ik jou vragen welke denk jij dat positief is?..
Ik zou zeggen die een na laatste. Nog ff door testen kijken of ze af lopen. Ik heb sinds een uur geleden in eens bloed, niet helder rood, meer rose maar wel best veel. En een beetje kramp, waarschijnlijk mn menstruatie alleen veel te vroeg! Nog nooit zown korte cyclus gehad