Ik zie zeker wel een streepje Alleen ..... Voor nod testen is niet slim Meer dan 50 procent eindigt in een vroege miskraam het zo maar effe te noemen ! Dan word je dus alsnog ongesteld Als je niet test weet je hier dus niks van ! Ni denk je dis dat je zwanger ben maar kan vande week tegenvallen Misschien vind je dit als gezeur klinken ... Vond ik zelf ook altijd Maar heb het helaas wel ervaren .. En dat is dan echt een domper !!! Uiteraard hoop ik voor jou dat het gewoon oploopt en je harstikke zwanger ben !! Wand voor nu is te test dus positief Succes en groetjes
Ik lees in een vorige post (van zeehond): voor nod testen is niet slim. Daar ben ik het niet mee eens. Ik ben ook een vroege tester en heb dat nooit als niet slim ervaren. Belangrijkste lijkt mij hoe je ermee omgaat. Als je realistisch blijft wanneer je een vroege positieve test hebt, en dus weet wat het betekent, dan is er niets mis met vroeg testen. De teleurstelling is natuurlijk veel groter als het vroeg misgaat, terwijl je het anders niet had geweten. Tsja... Dat is idd een keuze. Als je van jezelf weet dat je dat te moeilijk vindt, dan is testen na nod ws de beste keuze. Slim is als je op de hoogte bent van dingen en bewust kiest hoe je het aanpakt... Veel plezier met (vroege of late) testen!
Bedankt Kolibri Ik begrijp dondersgoed,wat er nog mis kan gaan...dus begrijp de reacties heel goed,heb in Mei dan ook een miskraam gehad,dus ben mij er erg van bewust dat het zo mis kan gaan. Maar vind fijn om te lezen. Maar zie je wel wat hahaha?
Slimme opmerking kolibri 😉 Verder zal het mij aan me reed roesten wanneer iemand test Ben zelf ook een vroege tester Maar wilde der dit meegeven zodat ze er rekening mee kan houden mocht Zij of een ander die dit leest niet weten
@zeehond Grappig dat jij ook een vroege tester bent Mijn post was trouwens niet persoonlijk ofzo naar jou toe, he. Ik had alleen een andere mening
Geen probleem kilibri 😉 gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde Ben indd ook een vroege tester maar daardoor ook paar x grote teleurstelling ! Vandaar ik het meegeef op deze manier voor andere Nu heb ik op NOd getest was er niet zo meer mee bezig En knal positief !! 😊😊 ga nu week 6 in
Ik zie duidelijk een streepje, kan het niet zijn dat je nod dan eerder is? want 5 dagen voor nod al zo positief lijkt mij wel erg vroeg.