Hallo dames, Even een vraagje. Ik ben behoorlijk stom geweest en mezelf daardoor heel wat stress bezorgd. Vandaag ben ik 10 dpo en heb ik net van de etos een vroege testpoint test gedaan. Een die al een hcg van 12 zou moeten kunnen zien. Hij was helaas negatief. Ik ben al wel vanaf maandag echt stront misselijk de hele dag en heb ik last van mijn (.)(.). Kan ik deze ronde opgeven of is er nog een kans dat ik op mijn nod zondag toch nog een positieve test in handen krijg? Groetjes MissD
Volgens mij is het echt per vrouw verschillend, er zijn vrouwen die vroeg positief testen, maar er zijn ook vrouwen die pas een paar dagen na NOD positief testen. Ik zou zeggen luister naar je gevoel. Geduld is ook niet mijn sterkste punt dus ik begrijp je wel
ik wist al voor de test dat het raak was, maar voor mijn NOD kreeg ik negatieve testen in handen. dus voor mij gold echt: pas vanaf NOD testen voor de twee streepjes
thnx voor jullie reacties dames. ik ga proberen om tot nod niet meer te testen. hoop dat ik op mijn kwaaltjes kan afgaan en niet door m'n lichaam in de maling wordt genomen. We wachten af....