(On)regelmatige cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kinderwens87, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

De afgelopen periode is mij wat opgevallen in mijn cyclus en ik ben benieuwd of anderen zich hier in herkennen of weten waar dit vandaan kan komen? In juli 2012 zijn wij gestopt met de pil. Hoewel mijn menstruaties in het begin echt minimaal waren, had ik wel iedere 29/30 dagen bloedverlies. Vanaf oktober zijn wij echt gaan proberen zwanger te worden, vanaf dat moment is mijn cyclus wisselend geweest, varierend van 29 dagen tot 39 dagen. Sinds een paar maanden hebben we wegens omstandigheden besloten onze kinderwens even stil te zetten. Sinds die tijd is mijn cyclus weer mooi 29/30 dagen. Schiet mij maar lek...;)

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Hoi Kinderwens, op zich ziet jouw cyclus er best regelmatig uit... Niet heel gek ofzo. Heb je in de maand van 39 dagen geen testje gedaan dat je misschien stiekum zwanger was?

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    In je handschrift zie ik maar 1 cyclus van 39 dagen? Ik denk dat dat gewoon een uitschieter is geweest. Wellicht door de spanning van het zwanger worden.

Dus opzicht heb je dan verder een mooie regelmatig cyclus.

4. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

31 aug 2012
    4.175
    1.602
    113
    Vrouw
    Ik weet dat mijn cyclus niet heel schokkend onregelmatig is, ik besef me maar al te goed dat er vrouwen zijn die heel wat over zouden hebben voor zo'n cyclus, maar het viel me gewoon op.
    De maand dat mijn cyclus 39 dagen was heb ik wel getest, maar negatief.

Deel Deze Pagina