Mijn KV test is onwijs aflopen, echt heel heel vaag streepje. Gisteren nog een duidelijk dus het zal game over zijn. Bah.
Bij de kv testen zit helaas wel eens een mindere test met minder kleurstof, ik heb dit precies hetzelfde gehad en toen ook een topic over geplaatst. Ik heb er toen nog 1 gedaan en die liep wel op. Heb je nog andere testen die je kan doen?
Oh nee, ik hoop voor jou dat het inderdaad aan de bagger kwaliteit van de kruidvat testen ligt! Heb je nog een test in huis? Ik heb tijdens mijn eerste weken voor de lol 2 testen van 2v5 gedaan met dezelfde urine, en het verschil in lijntjes was enorm Ik duim mee dat dit iets gelijkaardig is!
Predictor is ook duidelijk afgelopen, helaas. Baal echt zo. Voor NOD testen doe ik dus ook niet weer.
Heb je een foto van je predictor?? Het kan zomaar zijn dat je urine veel minder geconcentreerd was dan gisteren en dan valt je test lichter uit. Je zit morgen ook pas op je verdubbeling.
Ja die valt echt mee. Maar hoe kan het dat de kv vanmorgen zo mega aflopen waren? (Twee testen zelfde urine) en de predictor vanmorgen heel iets minder. Alles met ochtend urine zonder te drinken. Alleen de laatste dus met middag urine en minimaal drinken.
Vind hem er eigenlijk prima uitzien! Dat kan zeker! Voor het beste zou je eigenlijk met je tweede urine moeten testen, die is meer geconcentreerd.
Ik ga morgen weer testen, met alleen de predictor. Inderdaad dan later in de ochtend met tweede plasje. Wat een onzekerheid!
Dankje, zo lijkt het inderdaad wel oké. Maar dat van vanmorgen laat mij enorm twijfelen. Zal morgen een update plaatsen. Dankjewel voor de vergelijkingsfoto!
Ik zie ook oploop bij de predictors Hoop dat je snel uit je onzekerheid geholpen bent en die testen van vanmorgen gewoon slecht waren!