Hoi dames.. Ik kreeg een ontzettende testdag ineens en ik heb geen zw. Testen in huis.. Dus voor ik t wist, rukte ik een ovulatietest uit de verpakking.. Mijn ovulatietest is positief!!!! Ik heb gelezen dat hcg reageert op ovulatietesten.. Maar wat is daar van waar? Ik ben zeker van mijn eisprong en heb vorige week woensdag iui zonder hormonen gehad.
Het kan, het kan ook niet... je zult echt een zwangerschapstest moeten doen. Maar met deze ovulatietest zou ik wel de moeite nemen om een tripje naar de KV te maken .
Ja dat klopt, we zaten in zelfde nodgroepje en bevallingslijst. Bij 8.3 bleek t bij 7.1 te zijn gestopt. Hartstikke fijn dat je weer een streepje hebt! Hopelijk volg ik snel
Bij mij was een positieve ovulatietest vlak voor nod ook inderdaad zwanger! Zie het streepje op de Kruidvat test ook, mooi voor 10 dpo! Zou wel even doortesten om te zien of ze oplopen, omdat een hcg test dus ook op een lh piek kan reageren met een licht streepje
Had ik ook! Zie banner. Daarna liepen de ovu testen wel af. En m'n zw testen op haha. Heb er ergens rond de 5e week nog eentje gedaan, niet normaal, zo positief.