Oke ik weeeet dat ik niet na 10 min moet kijken maar ik doe dit altijd. Vorige maand wel 10 testen gedaan en geen enkele ingedroogde lijn. Nu had ik mezelf er bij neergelegd, want ik denk (nog steeds) niet dat ik zwanger ben, maar ik wil heel graag weten wat jullie van deze ingedroogde lijn vinden? Met mijn zoontje had ik ook eerst een ingedroogde lijn alleen toen op Dpo 7 (Dpo 9 licht maar mooi positief) en nu ben ik al Dpo 12. Toen ook met kv2v5
Na 10 minuten kijken is geen probleem hoor. Maar deze foto is niet na 10 minuten. Als je niks heb gezien toen de test gewoon wit was, vrees ik het ergste. Een lijntje kan bij indrogen wel iets donkerder opdrogen maar lijntjes die pas bij donker indrogen zichtbaar worden, zijn niet echt betrouwbaar. But you never know
O jammer nou ik zie het wel...tweede test gedaan en die heeft ook een heeeeeel wazig streepje als ik met mijn zaklampje van mijn telefoon kijk. Man ziet ze ze ook beide maar goed beide na afleestijd alleen de tweede is 20 min geleden gedaan
Ik zie 'm, maar deze foto is inderdaad dik na afleestijd gemaakt. Zou morgenochtend een nieuwe doen en binnen de tijd aflezen
Ja om die reden ben ik ook realistisch. Nu is het alleen toch nog spannend dit weekend...voor de zekerheid toch geen wijn Morgen ga ik zeker weer testen
Beter geen wijntje.. zo moeilijk kan het niet zijn voor haar denk ik!!! Alles voor de zekerheid.. Ik duim voor je!
Dit zegt een fertiliteitsarts erover: "Als je drinkt, drinkt je kind mee. Altijd. Alcohol verdeelt zich namelijk over het lichaamsvocht van de vrouw en ook al is er nog geen bloed-bloed contact, dan kan alcohol dus toch een negatief effect hebben. De alcohol komt namelijk wel áltijd bij je ongeboren kind terecht, ook al weet je dus nog niet dat je zwanger bent of is die placenta nog niet eens ontwikkeld. Overigens, het hoeft natuurlijk niet altijd per se schadelijk te zijn, maar het vergroot de kans wel. Het is dus onzin dat het niet uitmaakt of je in die eerste weken een glaasje wijn hebt gedronken."
Ikzelf drink na mijn ei niet meer eigenlijk, omdat ik mezelf daar niet prettig bij voel mocht ik toch zwanger zijn...ik heb er ook geen moeite mee. Maar IK BEN HELAAS aan DE WIJN. Ongi is doorgebroken. Bedankt allemaal voor het kijken
Het gaat niet om "mogen", dat moet een ieder voor zich bepalen, maar om te zeggen dat het helemaal geen kwaad van is gewoon niet volledig waar. Ik zelf dronk trouwens geen alcohol meer vanaf het moment dat we hadden besloten voor een kindje te gaan.