Hoi meiden, ben ik weer. Ik voerde vandaag mijn temp in in FF en nu krijg ik de melding dat op basis van mijn temp de afgelopen dagen er toch geen eisprong is gedetecteerd. Wie snapt er iets van mijn kaartje? Ik heb wel eindelijk 3 dagen een constante temp, maar wel laag. NOD is vandaag.
Oops per ongeluk topic verkeerd geplaatst. Moest bij temperatuurkaartjes. Kan iemand dit verplaatsen?
Eerst zei FF wel een eisprong maar door mijn lagere temp de afgelopen dagen ineens niet meer(zie foto's). Gebruik al zeker 3 a 4 jaar geen pil meer. Gebruikten altijd alleen condooms. Cyclus is altijd rond 29 dagen. Vandaar dat ik dit zie als nod. Kan je dan zonder eisprong wel gewoon een regelmatige cyclus hebben? Ik snap er niks meer van haha
Ja ik moest ff teruglezen . Ik twijfel of er uberhaupt een eisprong is geweest helaas FF twijfelde ook aan een eisprong door dat stippelkruis de hele tijd. Cd 26-27-28-29 zijn open bolletjes. Heb je todn eerder of later getempt? Heb je wel eens ovulatietesten gedaan? Ik denk dat dat icm tempen bij jou een beter beeld zal laten zien.
Ik heb wat eerder getempt, omdat ik vroeger wakker was en niet meer kon slapen. Maar zou die temp dan hoger of lager zijn als je vroeger meet?
Dus stel dat die open bolletjes allemaal zo'n 0.15 graden hoger lagen bij de normale tijd, dan is gisteren je daling ingezet en vandaag op je basaal en zal je vandaag/morgen ongi gaan worden.
Ja misschien is dat het dan. Al vraag ik mij toch wel af of het goed is dat ik telkens schommelingen heb. Want mijn temp blijft wel boven de coverlijn, maar daalt toch vaker na de eisprong. Ik vraag mij af of dit oo problemen duidt. En voor de eisprong is het ook nogal wisselend. Ik zie op internet overal nette kaartjes met redelijk constante temperatuur. Komende cyclus maar opniew gaan tempen. Ga ook eens een thermometer met 2 decimalen kopen. Misschien dat de schommelingen dan wat minder heftig blijken.
Dit is pas je eerste cyclus tempen toch? Wellicht heb je nu een gekkere cyclus. Je kan dus nog niet spreken van altijd gelijk dalen na je eisprong en altijd schommelingen. Kan zijn dat dat net deze cyclus was . 2 decimalen kan je doen maar ik ben bang dat hij nog meer zal schommelen. Maar je kan het proberen natuurlijk.
Bedankt voor je hulp in ieder geval. Ik hoop maar dat volgende ronde beter gaat en dat ik snel zwanger ben. Want het wachten op een zwangerschap valt toch best tegen . Maar goed dat herkent iedereen hier vast wel. Nu maar wachten op menstruatie dan kunnen we door.