Spannend klowee. Ik denk dat dit niet meer van de pregnyl is. Hopelijk gaat die over een paar dagen knallen 😉
Sorry maar ik vind het streepje niet duidelijker dan gisteren helaas. Ik testte met 5000 eh op dag 14 nog positief dus het kan nog van de pregnyl zijn! Ik zou nog een flinke slag om de arm houden en nog niet gaan juichen (heb dat hier al zo vaak gezien helaas )
Ik zit sowieso pas op 11dpo dus ik verwacht nog niet echt een donker streepje. Ik zal pas echt durven juichen als ik woensdag positief test dan is mijn nod
Wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een super duidelijke test in handen hebt!!!
Ik kon het niet laten en heb net mijn laatste test gebruikt. Bovenste van gisterenmiddag Onderste van deze middag Ik zie niet echt verschil maar lijkt me ook niet lichter te worden Verschrikkelijk die spanning. Deze namiddag zoek ik wat afleiding
Net nog een test gedaan met kv 2 voor 5 Ik denk dat ik nu toch stilletjesaan mag juichen? Voor morgen en overmorgen heb ik nog een clearblue test
Ik kreeg na pregnyl op dezelfde dag een donkerdere streep op de kruidvat, action was lichter. Ik zou dus alleen de oploop of afloop van 1 soort test vertrouwen. Succes!
Op welke dag bedoel je dan? Ik zit nu op 12 dpo, 14 dagen na pregnyl. Ook niet met ochtendurine kunnen testen, niet zeker of dat verschil maakt