10 dpo ronde 22....eindelijk!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 27 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.356
    113
    Maar om een kleine nuance aan te brengen: dit zijn vaak vrouwen die geen idee hebben van de dag van hun eisprong en dan roepen "ik testte 4 dagen na NOD pas positief!!". Dit terwijl ze veel minder ver zijn dan gedacht. Puur omdat ze gewoon van hun gemiddelde cyclusduur uitgegaan zijn.
    Jij bent wèl zeker van je eisprong.

    Er is oploop zichtbaar in je testen, zeker. Maar ook ik vind dit erg weinig oploop in 5 dagen... Naast oploop moet er ook een goede oploop zijn. Op 15DPO zie je bij de meeste vrouwen wel (nagenoeg) een knaller...

    Ik gun het je van harte en hoop echt dat het goed blijft gaan, maar net als @Pipo30 en @debby25 zeggen: het is wel goed om een slag om de arm te houden.

    Ik blijf voor je duimen:thumup:
     
  2. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Precies, zo denk ik er ook over.
    Ben volgens mijn eigen berekening 15 dpo maar kan ook 14 dpo zijn. Ik ga gewoon genieten nu.
     
    WelcomeWondertje vindt dit leuk.
  3. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Slag om de arm hou ik altijd, tuurlijk ben ik ook realistisch maar ik geniet gewoon nu van het moment. En even ter info, de testen van de vrouwen op en na nod die ik heb gezien waren ook zeker van hun eisprong.
     
  4. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Het is geen negatieve energie...het is realistisch blijven.Ik gun het haar als geen ander,ik heb zelf genoeg meegemaakt,zie onderschrift.
    En ik zal de eerste (proberen) te zijn die haar feliciteert als ze een knaltest komt plaatsen,en zegt;zie je wel Pipo,het zit goed!Daar hoop ik op en duim ik voor!Maar dat neemt niet weg dat het er realistisch gezien niet zo goed uitziet nu.
     
  5. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Oeh spannend zeg. Ik zie een beetje oploop maar vind het eerlijk gezegd ook weinig voor 5 dagen... Hopelijk loopt hij toch mooi verder op!
     
  6. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Test is nu meer opgedroogd en nu zie je het verschil met 2 dagen geleden beter...
     
  7. WelcomeWondertje

    WelcomeWondertje Fanatiek lid

    28 sep 2017
    2.684
    1.831
    113
    Vrouw
    Heb je de VK al gebeld? Ik kon pas over 2 weken terecht, dus hoe eerder je belt hoe eerder je een afspraak hebt voor een echo
     
  8. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Meis,ik snap je echt!!!En ik hoop echt ontzettend dat het toch goed afloopt!
    Ik blijf bij mijn mening dat het er niet veelbelovend uitziet.
    Hou ons op de hoogte ok?Dan blijf ik voor je duimen.
     
  9. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Ik ben het wel met pipo eens..
    Hoewel ik ook iemand ken die precies die testen had en nu 20 wk zwanger is.

    Dus ik duim heel erg mee!!
     
  10. YasmijnN

    YasmijnN Fanatiek lid

    8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    #70 YasmijnN, 2 okt 2017
    Laatst bewerkt: 2 okt 2017
    Het lijkt erop dat je minder ver bent dan je denkt, maar ik duim mee.

    Wat de andere dames al hebben gezegd, de oploop is wel heel minimaal en dat is zeker spannend. Lekker blijven testen dacht ik zo!
     
  11. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik blijf testen (heb er net 2 bijgekocht) en houd jullie op de hoogte. Na die 2 testen stop ik er echt mee en dan wacht ik verder tot de echo. MvM verwacht ik ook ergens volgende week dus dan testen zij ook weer. Vk heb ik idd al gebeld, 23 oktober eerste echo.
     
    SMJD en WelcomeWondertje vinden dit leuk.
  12. Marlau

    Marlau Fanatiek lid

    2 jun 2015
    1.917
    1.171
    113
    Wat een spanning zo! Ik zie inderdaad wel oploop, maar wel minimaal. Bij mij was het een slecht teken, maar ik maak vaak sneller hcg aan en dat weet ik en daarom wist ik toen zelf al dat het niet goed zat. Jij weet niet hoe snel je hcg aanmaakt toch?
    Ik duim voor je dat het goed gaat. Het is je in ieder geval enorm gegund na zo'n lange tijd.
    Voor nu ben je zwanger en je hebt er nu geen invloed meer op. Je gaat een spannende tijd tegemoet! Succes!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  13. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel meid, ik weet inderdaad niet hoe snel ik hcg aanmaak dit is mijn allereerste zwangerschap. Ik wacht het gewoon af, heb er idd geen invloed op.
     
  14. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    duidelijk hoor gefeliciteerd.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  15. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Wij zijn even ver zie ik, leuk!
     
  16. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    klopt dat zei ik gister al.
    vandaag even test voordat ik de banner ging veranderen.
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  17. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Haha oeps ja komt zoveel op me af nu dat ik sommige dingen vergeet ;)
     
  18. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    haha dat begint vroeg :roflmao: begrijpelijk hoor.
    gefeliciteerd.klim maar heerlijk op de roze wolk
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  19. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Haha doe ik zeker, kom je er gezellig bij zitten?
     
  20. Lesa

    Lesa Niet meer actief

    ikke wel :)
     

Deel Deze Pagina