10 dpo ronde 22....eindelijk!!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nog anoniem, 27 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik duim voor je meid! Voor nu een heel voorzichtig gefeliciteerd. Hopelijk ben je gewoon minder ver dan je dacht! Want een tweede streepje zit er zeker wel hoor
    Duim duim duim
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  2. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel, zou goed kunnen dat ik wat minder ver ben. We wachten het af
     
  3. Margien82

    Margien82 Actief lid

    19 jan 2014
    127
    19
    18
    Vrouw
    Sales Manager
    Drenthe
    Helemaal mee eens! Je bent hartstikke zwanger, en dat is wat nu telt. Mocht het inderdaad mis gaan dan krijg je genoeg tijd om daar mee te dealen. Geniet van dit moment, de zorgen van morgen zijn voor morgen! Proficiat met je zwangerschap!
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.
  4. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Dankjewel margien
     
  5. jadie

    jadie Bekend lid

    18 aug 2016
    767
    209
    43
    Meid van harte gefeliciteerd hartstikke zwanger. Wat super spannend zeg ik duim voor en dikke plakker.
    Wat vind ik het knap dat je zo positief bent, heel goed, bij mij was het precies zo qua testen en mijn mannetje is nu 4,5 maand. Bij mijn ma ging het ongeveer met 7 weken mis en kwam daar pas met de termijn echo achter dus testen liepen prima op en op een gegeven moment knallen ze niet harder. En dan nog kan het fout gaan. Wat ik ervan geleerd heb is is je gevoel voelen en volgen dat heeft bij mij bij beide zwangerschappen goed gezeten.

    Voor het weekend ook gereageerd op een paar topics dat sommige meiden zo negatief en stellig kunnen zijn en dat zij vinden dat ze je met beide benen op de grond moeten houden etc.. en dat men het jammer zouden vinden dat je valse hoop krijgt. Hoop doet leven zeg ik altijd en de tijd zal het leren, volg je gevoel.
    dit is precies wat ik bedoelde het kan zo vervelend zijn en niet de taak van forumleden. Juist advies steun en duimen is nodig. En alles wat je dan ermee doet is je eigen verantwoordelijkheid.

    Voor nu super gefeliciteerd met je wondertje duim voor je dat het een groter wonder mag worden voor je
    Spannend.
     
    WelcomeWondertje en Nog anoniem vinden dit leuk.
  6. Raaf92

    Raaf92 Niet meer actief

    Ik snap echt wel een beetje wat je bedoel, en ik heb ook het beste voor ts over! Maar je moet ook realistisch zijn, helaas had ik de vorige ronde ook zulke testen en dat liep niet goed af! De oploop is echt minimaal, en ja er zit een oploop in Dus ze kan zeker nog hoop houden! Maar hoe de andere meiden reageren snap ik heel goed, met 15 dpo verwacht je toch een donkerder test en duidelijkere oploop!

    Ts hoop dat je binnenkort een knaller heb en dat het goed blijft gaan. Zal voor je duimen!
     
    Pipo30 vindt dit leuk.
  7. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    @jadie Is het echt nodig om in elk topic ditzelfde bericht te plaatsen....
     
    Raaf92 en Pipo30 vinden dit leuk.
  8. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Nou inderdaad...jammer hoor om elk topic hiervoor te gebruiken.
     
  9. jadie

    jadie Bekend lid

    18 aug 2016
    767
    209
    43
    #89 jadie, 2 okt 2017
    Laatst bewerkt: 2 okt 2017

    BLIJKBAAR WEL. HELAAS

    En elk topic niet hoor dit is de 3e.

    Volgens mij willen we allemaal hetzelfde en dat is eerlijk zijn en steun bieden kijk alleen naar de verschillende manieren van en hoe, dat moet toch opvallen dat het wel heel anders overkomt.
     
  10. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Ik zou zeggen,begin bij jezelf!
     
    Sado vindt dit leuk.
  11. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Kom nou. Je bent echt schroomlijk aan het overdrijven.
    Ik zie hier aan alle kanten lieve berichten van dames die aangeven te blijven duimen en hopen dat ts een van die uitzonderingen is die, ondanks lichtere testen, toch een goede zwangerschap heeft.

    Nergens lees ik negativiteit. Ennuh, je zegt "juist advies, steun en duimen is nodig". Ja en dat is precies wat je hier ziet ;)
    Eerlijk advies, gelukswensen en hoop.
     
    Raaf92 en Pipo30 vinden dit leuk.
  12. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Sorry ts...moest even in jou topic,zal haar verder links laten liggen.

    Ik blijf voor je duimen zoals ik steeds aangegeven heb;)
     
  13. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Bij het andere topic @jadie gaf je al commentaar terwijl niemand wat negatiefs zei.
    Nog aan het ontzwangeren? Dat jij het zo persoonlijk hebt opgevat hoeft dat nog niet zo bij iedereen zo te zijn.

    En wat je zegt iedereen wil eerlijk zijn en steun bieden en dat komt niet zo over volgens jou? Volgens mij moet je dan echt naar jezelf kijken hoor. Ik zie hier alleen maar lieve reacties.

    En Ik had ook streepjes die amper opliepen. Wat het voor mij duidelijk maakte dat het idd niet goed zou aflopen. Die ervaring mag dan best gedeeld worden. Had ik zelf wel gewild. Anders kun je net zo goed niet op een forum zitten.
     
    Raaf92, Fluss1984, Sado en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. jadie

    jadie Bekend lid

    18 aug 2016
    767
    209
    43
    Volgens mij geeft ts hier zelf aan dat ze niet met negativiteit wil meedoen en dan nog blijven we “realistisch”
    Wat voor de 1 een goede reactie is is voor de ander niet zo.


    Maar goed het zij zo helaas. Wat de 1 direct snapt snapt de ander niet direct. gelukkig is elk mens anders dat maakt de wereld interessant.
     
  15. Pipo30

    Pipo30 Fanatiek lid

    31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Je hebt de tekens verkeerd staan..."negativiteit" moet tussen de aanhalingstekens,want dat is wat jij er van maakt,en niet hoe het er staat.Realistisch is het juiste woord en hoeft dus niet tussen aanhalingstekens.
    En verder...die laatste alinea,nogmaals:begin bij jezelf!
    Gelukkig is elk mens inderdaad anders,dus accepteer ook andere meningen of inzichten dan alleen die van jou.Zoals je al zegt,we zijn allemaal anders
     
    Lenaroos vindt dit leuk.
  16. debby25

    debby25 Fanatiek lid

    17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    100% eens met de dames...ook ik heb het beste voor met ts. Juist ook om haar te beschermen...en te duimen dat ze een mooie zwangerschap zal hebben. Maar @jadie jij bent erg zwart wit....en wij GRIJS

    @Nog anoniem hou je ons wel op de hoogte meid :)
     
    Pipo30 en Sado vinden dit leuk.
  17. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw
    Wat jammer van de langzame oploop meis. Brengt toch veel spanning mee he? Gelukkig is ie wel wat donkerder dan gisteren. Ik ga heel hard duimen dat dit goed gaat komen en je 'gewoon' langzaam stijgend hcg hebt!
     
  18. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Ik vind het erg jammer dat op mijn topic een discussie is ontstaan. Iedereen bedoelt het goed. Ondanks alles wat hier gezegd wordt ben ik nog steeds positief en geniet ik van mijn zwangerschap. Ik heb er een goed gevoel over en ga jullie over een paar dagen gewoon een knaller laten zien. ;)
     
    WishfulDreaming, MumL, louan en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Lenaroos

    Lenaroos Niet meer actief

    Ik hoop het enorm voor Je!!! :)
     
  20. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.871
    15.311
    113
    Dat zou fantastisch zijn!! :)
     
    Nog anoniem vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina