Hoi! Ben nooit zo actief eigenlijk, maar wilde jullie toch even op hulp vragen. Ik had gister ongesteld moeten worden en dat bleef uit. We hebben het deze maand niet met anticonceptie gedaan, want wilde er deze maand 'echt' voor gaan. Helemaal prima als het nu al raak is, maar dat is hem dus. Ik zie alleen als ik me suf tuur een klein streepje, Maarja is dat echt of wil ik die zien?? Wat denken jullie?
Haha nee ik zie ook niks als ik het hier plaats. Ik zal wel te lang hebben gekeken. Wel stom dat mijn cyclus altijd stipt is en dan nu ineens afwijkt
Ik zie ook niks. Waren je cycli zonder pil de afgelopen maanden echt stipt op de dag af (dus elke maand 28 dagen ofzo??
Ik snap wat je bedoelt. Maar ben bang dat het geen streepje is. Bij de kV 2v5 kan zon soort scheiding ontstaan tussen een gelig oppervlak en een wittig oppervlak. Vooral als je de test even laat liggen. Daardoor lijkt er een lijntje te staan.
Ja, precies dit. Vind je foto's te wazig om ze goed te beoordelen. Denk op de onderste wel iets te zien maar voor 1 dag overtijd is wel beetje weinig
Ik zie ook niets helaas, ik heb precies het zelfde op het moment, ik wacht nog een paar dagen en dan opnieuw testen
Misschien was je eisprong later en heb je over 2 dagen een duidelijkere test. Ik zie helaas ook niets op de foto. Maar ik had zelf op 9 dpo dus een mega vaag lijntje op mijn test, 10 dpo zag ik m al duidelijker.
Ja ik heb echt altijd een cyclus van 29 dagen. Dat is dus zo vaag. Dit is echt nog nooit afgeweken. Maar ik zou graag of willen dat het zo is of gewoon ongesteld willen worden. Nu is alles ontregeld voor mijn gevoel. Heb vooral ook veel steken in mijn onderbuik. Kan natuurlijk ook aankomende menstruatie zijn. Thnx voor het meedenken!
Ja daar ben ik dus ook bang voor. Maar omdat ik altijd zo stipt met mijn cyclus ben, ga ik het toch ineens zien ofzo. Deze foto's waren gemaakt na ongeveer 3 min.
Ja dat ben ik helemaal met je eens. Zal zo even kijken of ik een betere foto nog heb. Bij mijn vorige kindje had ik een paar dagen ervoor al meer streep dan dit. Lastig hoor!
Nou niet veel duidelijker, maar deze foto had ik nog. Misschien maar even afwachten en hopen dat of de ongesteldheid doorzet of een test duidelijkheid geeft
Ja ik heb wel wat menstruatie krampen, niet heftig maar toch voelt het alsof het eraan zit te komen alleen breekt het niet door, heb gisteren getest en was negatief, donderdag weer ,ben benieuwd