Ovulatietest positief eisprong later?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Iris6weken, 1 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Hallo meiden

Ik zit even met een vraag. Ik heb deze maand voor t eerst weer ovulatie testen gebruikt na m'n ma in april! Toch om m'n vruchtbare dagen te bepalen! De afgelopen 2 maanden had ik een mooie cyclus van 28 dagen. Nu had ik. Afgelopen maandagochtend een smiley van de cb test!
    Ik en m'n vriend hadden nu seks gehad op zondagavond maandagavond en voor de zekerheid dinsdagavond. Die week daarvoor om de dag.

Alleen nu mijn vraag m'n temp is vandaag pas omhoog gegaan? En voelde vanmorgen felle stelen links onder in m'n buik ? Heb ik nu pas m'n ei sprong gehad? Op dag 13 had ik een mooie positieve ovulatietest en zo laat pas m'n ei?

Wie kan mij helpen??

Alvast bedankt!!

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    als je een positieve ovutest heb springt je ei binnen 48 uur

Bij sommige meiden eerder

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Het kan voorkomen dat je eitje later springt, maar meestal is het zoals hierboven wordt gezegd, 24/48 uur na die eerste smiley..

Wat die steken dan zijn geweest en die temp, misschien ben je een uitzondering

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Bij mij was dat idd wel zo. Daar kwamen we achter in de maand dat we voor een samenlevingst naar het ziekenhuis moesten en ik steeds echo's kreeg. Op maandag een positieve cb en pas op donderdag een eisprong.

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ja ik begreep ook uit de bijsluiter dat je ei binnen 24-48 uur springt vandaar de verwarring hier.. Nu maar hopen dat dinsdagavond nog genoeg was voor vandaag! ( als m'n ei vandaag pas is gesprongen.. )

6. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    cb digitaal die meet overigens de 2 vruchtbaarste dagen..Mischien was maandag wel dag 1

Kortom het kan gewoon hoor dat je eitje iets later is

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Zaad kan max 7 dagen leven in jou dus dat moet kunnen :)

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Anders vandaag nog een keer klussen kan nooit kwaad

9. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

4 jul 2010
    609
    3
    18
    Ben ik dan niet te laat? Zou vanavond dan pas kunnen hihi hebben ook nog eters vandaag! Ag we doen t gewoon 😉 toch t idee er alles aan gedaan te hebben! 😃

Deel Deze Pagina