Nu nog een mooie digitale en dan lekker genieten! Wanneer ga je hem doen?? Zo spannend voor je, hoop echt op een plakbeeb
Wil hier ook nog even reageren...zit je nu op je nod?zien er idd niet tuur uit hoor.hoop op een mooie digitale meid.succes!
Ah lieverd.... Ik was er al beetje bang voor. Ik zag je kruidvattest van vrijdag en die vond ik niet zo positief. Heb het niet tegen je gezegd want wilde je niet onzeker maken. Ik geef je een hele dikke virtuele knuffel. Ik weet hoe het voelt, weet heb je nu niets aan..... Bij mij heeft acupunctuur bij m'n dochter geholpen en nu lijkt het ook te helpen want ben nog zwanger. Ik had wel deze keer tarwekiemolie capsules geslikt. Heel veel sterkte, vind dit echt erg voor je
Ik ben er overigens nog steeds van overtuigd dat ik zowiezo langzaam hcg aanmaak. Bij zoon en dochter had ik ook niet zulke donkere testen op nod als de meeste hebben. Maar goed, nu is hij na 2 dagen flink afgelopen ipv opgelopen. Wachten op de mk dus.
??? Mijn streepjes testen waren positief en liepen op. Tot nu (gisteren niet getest). Ik heb niet meer bevestiging nodig hoor.
Ach hou op dames. Ik heb OP nod nog positief getest. Als ik niet vroeg had getestwas er 0,0 verschil geweest!!!
Omdat je op 4 Juli in een ander topic dit zei : Re: Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015 Ik ga nu ook niet meer voelen. Vandaag alleen omdat het nod is. Nou kv is duidelijk donkerder geworden en cb digitaal zegt weer niet zwanger Ik kap ook helemaal met die digitale hoor. Dan maar niet de woorden zien. Ik zie duidelijk streepjes. Zal straks ff een foto showen.