10 dpo... wat denken jullie?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Sparky, 30 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy1

Skippy1 Niet meer actief

Jammer dat je er zo over denkt.maar is idd wel de makkelijkste weg.blij te lezen dat ik niet de enige ben,die vraagtekens heeft

2. R85

R85 Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.987
    0
    36
    Verpleegkundige
    Sparky sterkte, we blijven wel vrienden toch? Wil je wel blijven volgen.

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Ik herken dit zo goed! Om een of andere reden moeten ze sommige meiden hier op het forum gewoon extra de grond in boren. Ik had lichtere testen als jij, maar ik was echt wel zwanger. Mijn hcg stijgt niet zo snel. En er werd geclaimd dat ik een streepjes plasser was. Ja hoor, in 5 jaar tijd heb ik elke maand streepjes. Ehm, nee dus. Een streepje wanneer ik zwanger ben.
    Sterkte meid, het is niet zomaar even twee dagen overtijd zijn zoals sommige beweren. Hopelijk blijft een volgende wel plakken.

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

R85, ik blijf gewoon lid. Ik wil er alleen even niet teveel mee bezig zijn.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Idd, en mijn strepen waren nog eens overduidelijk ook. In een ander topic zat ze al te zeuren dat ik maar eens duidelijke strepen moest laten zien ipv alleen tuurstrepen. En daarna met een smoes komen omdat anderen boos werden om die opmerking. Maar ik weet nu wel dat ze dat toch echt zo bedoelde.

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.277
    2.978
    113
    Op verzoek gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina