Waarom lopen mijn Wondfo testen heel mooi op en zit ik bijna tegen een echte knaller aan en ik had 3 testjezelf.nu testen (midstream) en dat blijft dezelfde kleur streep. (Eergister getest, gister en vanmorgen) De midstream test van testjezelf is van eergister. Gister en vandaag waren precies zo!
Ligt waarschijnlijk gewoon aan de soort test! Wanneer heb je je eerste afspraak? Ik zou lekker stoppen met testen (i know heel moeilijk) maar je bent zwanger! Die testen gaan niks veranderen en maken je alleen maar onzeker! Super gefeliciteerd iig! En probeer van dit prille geluk te genieten!
Dankje wel! 30 augustus heb ik mijn eerste afspraak! Spannend! De laatste 3 keer heb ik nooit een eerste afspraak gehad en was het al afgestoten voor de 7 weken. Ik heb nu wel voor het eerst een bijna knaller! Al die andere keren had ik dat niet Ik heb nog 2 testen, die ga ik opmaken en dan stop ik met testen kopen haha
Ik vind ook je wondfo testen in 10 dagen tijd niet heel mooi oplopen.Na 10 dagen mag je normaal gesproken echt wel een knaller verwachten.Hij loopt inderdaad wel op,maar vind het nog lang geen knaller.Ik begrijp dat dit niet is wat je wilt lezen,en ik zal wel weer aangevallen worden.(niet perse door jou) Maar mijn ervaring met deze oploop over zo'n lange tijd is niet positief.Waarmee ik niet zeg,dat het fout afloopt hoor.Maar om nou te zeggen dat het er prima uitziet...nee,mijn ervaring is helaas anders. Ik zal keihard voor je duimen meis,en ik gun het je zo!Maar m.i. heb je meer aan een eerlijk antwoord. Ik zal een kaarsje voor je branden.(en nogmaals,het kan prima goed gaan!)
Inderdaad, dat zou mijn voorstel ook zijn. Eén dure test van Clearblue met indicator, en dan thumbs up tot eerste doktersafspraak. Blijven testen heeft geen zin, zwanger is zwanger. Laat voor de rest de natuur zijn werk maar doen. Je kan toch niet ingrijpen moest het mist in gaan...
Ik ben blij met jou eerlijkheid. Alleen als ik mijn testen van vorig jaar nog even terug haal in gedachten, die waren op 6 weken en 5 dagen nog een stuk lichter als wat ze nu zijn en dat waren kv2v5. Ik hoop echt dat dit "Mijn bijna knaller is" Zo donker heb ik hem namelijk nooit gezien. Ik hou zelf ook in mijn achterhoofd dat het lang duurt met oplopen en dat het lang duurt voordat ik een echte knaller krijg, maar hij loopt nog op en dat is wel positief. Brand asjeblieft een kaarsje voor me ❤ Er is geen reden om jou aan te vallen, je verteld gewoon de waarheid die ik de hele tijd ook in mijn achterhoofd heb en iedereen mag hier zijn eigen mening zeggen! 😙 Ik hooooooppp dat dit goed blijft gaan.
Voila, perfect toch? En nu achterover leunen in de zetel, voetjes omhoog en de natuur zijn werk laten doen. Meer kan je niet doen. Zelfs al zouden de streepjes niet 'hard genoeg oplopen' volgens jou, de natuur beslist en daar kan jij of een dokter weinig aan veranderen (toch in dit stadium van de zwangerschap)
1-2w zwanger. Dat kan DPO 14 zijn, maar ook DPO 28. En alles wat daartussen zit... Jezelf zorgen maken over dingen die je niet in de hand hebt, is onnodige stress voor je vruchtje.
Je hebt gelijk! ik heb nog 2 testjes over. Ik ga straks nog 1 doen met middag urine, omdat ik donkerder test met middagurine dan ochtendurine en dan doe ik dit weekend de 2e Clearblue test.
Heb je eigenlijk een afspraak bij de gyn of de vk? En weten ze je geschiedenis? Misschien mag je wel eerder komen ook omdat je zo onzeker bent?
Ik ben sowiezo al medisch met mijn Epilepsie, dus ik haf bij de gynaecoloog een afspraak gemaakt, maar ik krijg een afspraak bij een klinische verloskundige. Ik denk dat dat een medische verloskundige is. Ik wacht liever tot 30 augustus, dan ben ik net over de 8 weken en dan weet ik zeker dat er dingen te zien zijn, stel ze kunnen nog heel weinig zien, dan ben ik misschien nog onzekerder.
Dankje wel, het is wel zo dat ik al die andere keren NIET op een roze wolk zat en ik wist dat het fout ging. Bij deze zwangerschap zit ik JUIST op een roze wolk en ik heb rond 16:00 tot 22:00 het toppunt van pijnlijke borsten, zelfs als je er naar kijkt doet het pijn. Dat had ik de vorige keer nooit zo erg, lichtelijk pijn.. meer niet. Ohjaa en ik ben extreem moe.. Val zo elke dag 2 uur in slaap, terwijl ik meestal een drukte maker ben. Het enige voorgevoel wat mij onzeker maakt is die testen, als ik die stomme testen niet had gehad, dan had ik mij nu super relaxed gevoeld en super zwanger! Het is dus niet een voorgevoel het is meer een logisch iets, zo van: Waarom worden mijn testen wel donkerder maar nog steeds geen knaller en waarom staat de CB al vanaf 12 dpo op 1-2 weken (3 dagen voor het laatst getest). dat soort dingen...
Ja das een medische verloskundige idd! Maar stelt het je misschien niet tot rust als je met 6 weken gaat en een kloppend hartje op de echo kan zien?