Hoi iedereen! Ik wil graag weten welke zwangerschapstest jullie prettig vinden? En wanneer kun je het beste testen? Ik lees veel 's ochtends, maar aan de andere kant dat het tegenwoordig niet zoveel uit maakt... X Lilith
Ligt er volgens mij ook wel een beetje aan hoe vroeg je test. Als je test als je al overtijd bent (waar de testen dus eigenlijk op gemaakt zijn) maakt het volgens mij niet meer uit of je sochtends of savonds test. Maar in principe is ochtendurine het meest geconcentreerd en zou dus het beste resultaat moeten opleveren. En ik zou ook voor de kruidvat 2 voor 5 gaan
Bedankt meiden! Ga strakjes een test doen met de 2v5 van de kruidvat. Nou maar hopen op twee streepjes...
Idd, idd & idd Wat jammer om te lezen dat je negatief test... Maar, zoals ik vaak in topics post: geen rood, geen nood! Ik hoop het voor je!
Hoelang zijn jullie al aan het proberen? als je net ven de pil af bent kan het ook ontpiilen zijn natuurlijk
Kat80, wij zijn nu 7 maanden bezig. Had in een ander onderwerp getypt dat ik nu 8 maanden gestopt ben met de pil, maar dat klopt niet. Ik ben nu al 1 jaar en 2 maanden gestopt met de pil.
Weet je wanneer je eisprong is geweest dan? Kan natuurlijk ook dat ie deze maand wat later is dan gewoonlijk.